• Anonym (Mr. Blue)

Sexleksaker & män...

Många killar kan tycka att det är jobbigt om en kvinna har sexleksaker / hjälpmedel; men de flesta tjejer tycker att det är OK om man har det eftersom det är allmännt accepterat / införstått / roligt att skoja om - att män inte kan hitta en kvinnas klitoris, alltså= ett behöv av sexhjälpmedel.

Vad tycker samma kvinnor om deras kille har ett sexhjälpmedel. Idag finns allehanda attraper för män, nyligen något som kallas för "Fleshlight"; det är en plastbehållar med lock, när man skruvar av den stirrar man på en vagina av mjukaste latex (känns exakt som den riktiga varan), den är utan hår, ca. 30 cm lång. Man häller varmt vatten i den, häller ut det och sedan "älskar" man med "röret".

Ja, jag har en sådan själv, men har inte visat den för min tjej, vi träffas inte varje dag. Är det ok för män att ha sexhjälpmedel?

• Svar på tråden Sexleksaker & män...
  • Anonym (Hanna)

Om man tillfredställer sig själv med handen eller ett hjälpmedel gör väl ingen skillnad? Skulle inte bry mig ett dugg om min man hade en atrapp, borde kanske köpa en till honom? Han tycker mina dildosar är läckra. *S*
    Sen kan man ju inte förbjuda någon att göra nåt med sin egen kropp. Känner man sig hotad av en atrapp, då lär man se till att jobba med sig själv..

• Anonym (Ka)

Meeen, om det nu skulle vara så att man gillar attrapen mer än sin flickväns slida ??

Tror inte ni tjejer skulle uppskatta det i längden...

Om jag vore kvinna skulle jag aldrig köpa den till min pojkvän.

• Anonym (Mr. Blue)

Precis, det finns ju kvinnor som inte kan komma utan stimulans av hjälpmedel, och handlade inte hela Sex And The City om just det?

• LasseL

Nej sex and the city handlade om att tjejer vill ha stora kukar.

• Anonym (Hanna)

Men det egna sexlivet har ju inget med sexlivet man har med sin partner att göra.

• Anonym (YN)

Jag har ju leksaker och killarna jag träffat älskar när jag leker, tycker det är ok utan dem med. Självklart ska han oxå ha en om han vill det..jag är glad om han e glad!

• Anonym (:-o)

Om min hade en sån skulle jag bli SKITSUR! Men så får jag iofs inte ha en dildo heller så det är väl rättvist . Men i princip, har din flickvän en dildo så får väl du ha en plastvagina, jag tycker aboslut att det är samma sak.

• Anonym (Hanna)

Anonym ( ) skrev 2008-01-20 09:26:22 följande:

Om min hade en sån skulle jag bli SKITSUR! Men så får jag iofs inte ha en dildo heller så det är väl rättvist . Men i princip, har din flickvän en dildo så får väl du ha en plastvagina, jag tycker aboslut att det är samma sak.
    Varför får ni inte ha det för varann? Vad är skillnaden mellan att använda sina händer och en attrapp?
  • Anonym (Lola)

Vi har leksaker både jag och min man och ibland använder vi dem tillsammans och ibland kan jag tänka att han använder dem själv.
    Bara tanken är upphetsande! MEN vi har varit tillsammans sen vi var tonåringar och har ett stort förtroende för varandra(15 år!).
    Det piffar till det i bingen men oftast vill vi bara ha varandra med i leken. Jag har aldrig kännt mig hotad av att han kollat på porr eller så. Det är naturligt enligt min mening. Kollar ej själv dock för jag tycker inte det är "naturligt" sex som jag blir tänd av. Ibland är vi i obalans i livet med olika krav och behov och då får han gärna sköta "det" själv och då känns det bra att han kan göra det på ett "skönare" sätt. Det ska inte gå ut över honom att jag inte är sugen under kanske ett par veckor. Då behöver jag inte dela säng med en frustrerad och ledsen man utan vi kan ge varandra kärlek och mys på andra sätt.
    Detta funkar i vårat liv så kanske det kan funka för andra oxå!

• W W

eftersom jag anser att jag har rätt till mina sexleksaker o att ingen annan kan bestämma om jag ska få ha dom eller inte så tycker jag att detsamma gäller killar..

• Anonym (:-o)

Anonym (Hanna) skrev 2008-01-20 09:39:36 följande:

Anonym () skrev 2008-01-20 09:26:22 följande:Varför får ni inte ha det för varann? Vad är skillnaden mellan att använda sina händer och en attrapp?
    Händerna finns där från början? Nej jag vet inte, kan inte förklara det (så det är säkert inte alls logisk) det är bara en känsla som vi båda har. Men eftersom vi delar känslan så är det ju inga problem i alla fall! Man ska väl göra det som känns rätt för en själv och i förhållandet.
  • Anonym (Ka)

Det finns ju tjejer och killar som tycker det är bekvämare att ta fram sexleksaken och leka med sig själv än att vara tillsammans med sin partner. Är så mycket enklare, inga långa uttragna förspel, man får det precis som man vill osv osv.
    Känner fler som tycker det är bekvämare att använda lösmusen och dildon än att att vara tillsammans med sin partner. Tror det kan gå överstyr ibland. Visst får man leka med sig själv, men om det blir så pass mycket att partnern får lida och blir utan ?

• Anonym (Hanna)

Anonym ( ) skrev 2008-01-20 10:45:50 följande:

Anonym (Hanna) skrev 2008-01-20 09:39:36 följande:
    Händerna finns där från början? Nej jag vet inte, kan inte förklara det (så det är säkert inte alls logisk) det är bara en känsla som vi båda har. Men eftersom vi delar känslan så är det ju inga problem i alla fall! Man ska väl göra det som känns rätt för en själv och i förhållandet.
    Nä så länge man är överrens så är det ju inga problem.Och allt behöver inte alltid vara logiskt.*L*
Svar på tråden Sexleksaker & män...