När började era barn greppa eller lyfta saker?
När började era barn greppa eller lyfta saker? Min tre månaders har inte börjat med det än.
När började era barn greppa eller lyfta saker? Min tre månaders har inte börjat med det än.
Våran son är tre månader och han kan ta tag i saker som man ger honom, men han tar inte upp saker själv. Ibland får han tag i saker av misstag också och då brukar han bli förvånad när han ser att han har något i näven.... Men än så länge är det ganska klumpigt även när han håller i saker.
Hejje!
jag har en liten kille på 3 ½ månad som kan ta saker som amn ger honom men hans stora hobby är att smaska på sina händer å prata å bubbla (leka me rösten) De kommer när de kommer *s*
Ida var drygt 3 ½ när hon greppade och lyfte. Enbart greppade var tidigare kommer inte ihåg riktigt när. Nu är det kul med skallror och sånt. 4 mån på Söndag.
Hej. Vår Edward blev 4 mån. igår och han har just börjat greppa och allt som han får tag i åker mot munnen...
Fyra månader ungefär är de när de kan börja gripa. Innan dess griper de för att de har gripreflexen, men den försvinner där vid 3-4 månader tror jag och då börjar de gripa av ren vilja
Min son är fyra månader och har kunnat ta saker ett tag......Han var kanske runt 3½ månad skulle jag tro när han började så skakigt försöka sikta in handen dit han ville.
Rasmus är 3 månader och allt ska in i munnen