• Anonym (Puss, kind)

Puss på kinden....??

Jag hittar ingen bra tråd för detta ämne, för jag vill vara anonym, så det fick bli den här... :)

Hej!

Jag var och hälsa på en mycket bra killkompis i går och när jag skulle fara hem så fick han en kram och en puss på kinden och jag tycker inte det är nå märkvärdigt med det, han är en väldigt bra kompis. jag gör så med mina tjejkompisar oxå. Men på nått sätt så känner jag skuld mot min pojkvän, inte för att jag vet varför. För jag har inga som helst känslor för han. Jag älskar min pojkvän över allt annat på denna jord!

• Svar på tråden Puss på kinden....??
  • Anonym

Jag pussas också på kinden, inget märkvärdigt för att komma från mig jag är sån. Tala om det för honom så slipper du tänka på det och tycker inte han att det är ok får ni väl diskutera det då.

• Anonym

Äsch en kindpuss är inget att må dåligt av.

• Niike

Jag kramar bra vänner men pussar både på mun & kind med väldigt bra vänner.

• Anonym (Puss, kind)

Tack för era bra svar, känns bättre!

• W W

jag pussar mina killkompisar på munnen tom.. om det är okej att du gör det på en tjejkompis så borde det vara okej på en killkompis, men det är bara min uppfattning.. berätta det för pojkvännen i stället för att sitta här och berätta för oss för det ger ingenting.. bara för att 100 personer här säger att det är okej så är det inte säkert att pojkvännen tycker det iaf..

• Anonym

Ne men en puss på kinden betyder ingeting tycker jag.. typ som en kram

• Anonym (Puss, kind)

Vad är forum till då?? Att INTE berätta det man tycker,tänker o. känner...:S...???
    Varför svarar du ens på inlägget om du nu tycker att jag inte borde skriva det här o. berätta? det finns väl värre saker som folk här på FL skriver in o. berättar, lr?

IsDimma skrev 2008-01-20 15:29:47 följande:
    jag pussar mina killkompisar på munnen tom.. om det är okej att du gör det på en tjejkompis så borde det vara okej på en killkompis, men det är bara min uppfattning.. berätta det för pojkvännen i stället för att sitta här och berätta för oss för det ger ingenting.. bara för att 100 personer här säger att det är okej så är det inte säkert att pojkvännen tycker det iaf..
  • Anonym

IsDimma; Man har väl rätt att skriva om vad man vill här? Sen att det inte faller alla i smaken eller engagerar, det är ju en helt annan femma.

• W W

Anonym (Puss, kind) skrev 2008-01-20 15:50:41 följande:

Vad är forum till då?? Att INTE berätta det man tycker,tänker o. känner...:S...???Varför svarar du ens på inlägget om du nu tycker att jag inte borde skriva det här o. berätta? det finns väl värre saker som folk här på FL skriver in o. berättar, lr?
    jag svarade just för att det är ett forum.. men ibland känner jag bara att frågorna inte kan ge något svar här.. vi kan inte veta om det är okej att pussa någon på kinden, ha telefonsex med någon, dansa med någon på ett utmanande sätt, skriva mail med oanständiga förslag till någon.. allt det där måste man ju komma överens om med den man lever med.. vad vi skriver här har liksom ingen betydelse..
    om 100 personer här tycker att det är helt okej o att det är långt ifrån otrohet men den personen man lever med tycker att det är just otrohet.. vad gör man då? spelar då 100 random personers tyckande på ett forum någon som helst roll då?
  • Anonym

ja måste bara säga om du tycker att otrogenhet går vi en puss på kinden..så har ni de inte lätt..

Svar på tråden Puss på kinden....??