• Majras

Ni som har ikeakök, vilket kök har ni valt och vad kostade det?

Funderar på ett ikeakök då det verkar vara både bra och billigt. Ni som valt ikeakök vad kostade det och vilket var det?

• Svar på tråden Ni som har ikeakök, vilket kök har ni valt och vad kostade det?
  • ULP

Vi köpte Lidingö och det kostade ca 22000 kr

• lillalia

Vi gjorde om vårat kök i våras och det kostade (bara köket utan vitvaror) ca 35 000 och då har vi ett rätt stort kök med en stor köks ö. Vi har vita Applåd luckor (näst billigaste luckan tror jag att det är) med dom långa silver handtagen. Är jätte nöjd med vårat kök, ångrar inte att vi tog helt släta vita luckor då man kan ha vilken tapet och annat smått och gott i vilken färg man vill

• Helena78

Vi har köket Lidingö från Ikea & med bänkskivor så kostade det ca 30 000...
    Bilder finns i mitt galleri

Lev livet fullt ut idag, I morgon kan det vara för sent... www.nogg.se/helena78
  • Malibu

Vi har Abstrakt vit (ganska dyr lucka )och det gick väl på ca 20 000 utan vitvaror, vi har två horisontella överskåp med Avsikt vitrin, i övrigt bara underskåp inkl. köksö.

• Jesster

Vi köpte STÅT. Kostade ca 38 000:- med allt uton uppsättning, el och vitvaror. Vi har ca 20 skåp.

♥ v.15 ♥
  • SeTa

När man köper ett ikeakök, byter man stommar också då, eller är det bara luckor?
    Vi är ute efter en budgetrenovering av köket.

• Jesster

Är det samma måt på stommarna som IKEAs så finns det ju ingen anledning att byta dom också, men ofta är det inte samma mått och då går det inte att byta bara luckorna.

♥ v.15 ♥
  • Linnea Eriksson

Vi har nyss beställt hem vårt ikea kök.
    Vi valde Duvbo luckorna. Själva köket kostade 26000, utan bänkskiva, har hör så mycke negativt om ikea´s bänkskivor så vi vågade inte chansa....

• Nadjis

Jag köpte duvbo med alla vitvaror, föruutom kylen som vi köpte från husqvarna, kostade köket 42000 kr. Vi har ett stort u-format kök. Allt, förrutom då kylen, kommer från IKEA och vi är supernöjda, haft köket i snart 2 år.

• amasonas

Vi bytte ut hela vårt kök i somras, köpte ikeas STÅT.

kostade 32000kr, köpte deras fläkt men inga vitvaror eller blandare.

Jamie030405 Anton060524 BF April-08
Svar på tråden Ni som har ikeakök, vilket kök har ni valt och vad kostade det?