• Anonym (Nykär)

    Bra samlagsställning med liten snopp!?

    Har sedan ett tag dejtat en helmysig kille!
    I helgen skulle vi ha sex för första gången, det visade sig att han var ganska liten..

    Mina ex har varit större så därför var detta ovant och tyvärr kände jag inte så mycket när han var i mig, dessutom gled han ur lätt om någon av oss rörde sig för häftigt (vilkat jag gärna gör.. )
    Vi körde missionären + att jag red honom, inget funkade något vidare så där gav vi upp och bara gosade istället.

    Vill ju inte att detta ska förstöra vårt spirande förhållande eftersom det verkar så bra och lovande förövrigt!

    Så därför skulle jag vilja ha råd och tips på ex ställningar m.m. som funkar bra när killen har liten snopp, dels som gör att han inte glider ur så lätt men även som gör att jag känner honom mer.

  • Svar på tråden Bra samlagsställning med liten snopp!?
  • Neko

    Har inte provat själv men jag har hört att en bra ställning ska vara då tjejen ligger på rygg och killen sitter på huk och liksom håller upp hennes underliv/rumpa mot sig, alltså händerna på hennes höfter, hon kan ha fötterna i marken.

  • Anonym

    Knipövningar kan kanske vara bra? Det stärker ju dina muskler.

    Bakifrån?

  • Skusan
    Neko skrev 2008-01-20 22:47:27 följande:
    Har inte provat själv men jag har hört att en bra ställning ska vara då tjejen ligger på rygg och killen sitter på huk och liksom håller upp hennes underliv/rumpa mot sig, alltså händerna på hennes höfter, hon kan ha fötterna i marken.
    Den lät lätt avancerad . Men alla sätt är bra utom de dåliga...

    En jag kan tänka mig funkar är om du ligger på sidan och killen som i missionären, så du liksom saxar honom, ett ben mellan hans ben (understa benet) sen ditt övre ben har du runt höften på killen, så det blir som en halv bakifrån, men du ligger ner på sidan. Hoppas du förstår... Den tycker iaf jag att sambon kommer djupare in än annars i, så kan ju funka om din kille har mindre.
  • Anonym (Nykär)

    Antar att vi vågar prova mer när vi har hunnit bli mer bekväma med varandra!
    Första gången med någon ny blir ju lätt lite nervös och fummlig!

    Funderade på om det kanske funkar med missionären om jag ligger med benen ihop och han har sina isär istället för tvärt om? Borde ju bli trängre så kan man tycka?

    Måste nog skriva en fusklapp med era förslag på till nästa gång, tror inte att jag får till det annars!

  • Neko

    Ja alltså jag har testat den men inte med någon som har en liten :P fast jag tyckte att den kom in så långt att det gjorde ont... har också hört att det är en populär ställning i Japan och det verkar ju som att de har mindre än genomsnittet där.

    Det är dock inte en jobbig ställning alls, vet inte om jag beskrev den bra :P

    Hm, missionären där tjejen har benen ihop blir nog trängre fast också större risk att den glider ut liksom.

  • Anonym (GIRLPOWER)

    Jag har ett riktigt Familjeliv-tips... Håll i dig för här kommer det: DUMPA HONOM!!! Ingen på Familjeliv får ha sexpartners med mindre än 20 cm kuka eftersom här är medellängden 28 cm. Allt under 20 cm känns inte och det beror INTE på att vi på Familjeliv är slappa i framstjärten utan enbart på att karlar med små kukar är värdelösa!

    GIRLPOWER!!

  • Anonym (litet tips)

    Har ingen erfarenhet av liten snopp men något som fyller ut mer är du på rygg med benen på hans axlar då kommer han djupare in iaf =) eler gör en lite egen variant av den det finns många om fantasin inte sätter gränser *fniss*
    hopaps det blir bättre å det är nog så att när ni växer i relationen så känns det nog bättre med å man vågar mer..

  • Anonym

    Ja att du ligger på rygg fast med dina fötter mot hans bröst, han står på knä eller du ligger på ett bord, den funkar jättebra, min man har mindre än normal storlek men han e desto bättre med tungan än mitt x som hade stor kuk!!!
    Många med stor kuk tror att de är bra bara för det, en med mndre kan va bättre på att tillfredsställa sin tjej i det långa loppet. Tycker att man ska tänka mer på hur mannen e men tungan än kuken..den kan ju sluta stå en vacker dag, eller?!

Svar på tråden Bra samlagsställning med liten snopp!?