• MammasÄlsklingar

Skulle du köpa en klocka över 1000 kr om du inte är en klock människa ;-)?

Skulle ni eller inte ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du köpa en klocka över 1000 kr om du inte är en klock människa ;-)?
  • Butterscotch

Ja definitivt, en bra klocka kostar ju en hel del. Men sen skulle jag använda den i många år innan jag köper en ny.

• Dino78

Nej,d et skulle vara slöseri med pengar.
    Men nu har jag å andra sidan inte gott ställt.
    OM jag hade ett jobb och tjänade normalt och ville köpa en klocka och hittade en som kostade runt 1000:- skulle jag nog kunna tänka mig att köpa den.

DIF i själ och hjärta
  • pyretina

Jag är ingen klockmänniska.. Men har spanat in en D&G klocka som jag vill ha.. Den skulle nog användas dagligen OM jag hade köpt den..

Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • Helgona

Haha jag har samma fundering. Jag har hittat en D&G som är såååååå snygg...jag bär bara inte klockor normalt.....
    Men om den är snygg o man kan ha den lite som ett smycke så kanske man faktiskt använder den....

Så visst om du tycker att den är värt det, om du känner att du kommer att använda den...så varför inte?

CARPE DIEM
  • Hannah76

Tveksamt. Navänder inte klocka alls. Fast om det var en riktigt snygg så..*S* Då skulle jag köpa den mer som ett smycke än en klocka.

• Helgona
    pyretina skrev 2008-01-21 09:25:24 följande:
    Jag är ingen klockmänniska.. Men har spanat in en D&G klocka som jag vill ha.. Den skulle nog användas dagligen OM jag hade köpt den..
    haha du med ;)
    CARPE DIEM
  • principisessan

tveksamt.. har glott på en klocka ett tag nu som kostar 700 kr och jag är för snål för att köpa den..

• Butterscotch

Kom just på att jag är nickelallergisk så de klockor jag kan använda, och därför jämför med, kanske inte är riktigt "normala". Min senaste klocka, som jag haft i kanske fem år, kostade nog 5000.

Svar på tråden Skulle du köpa en klocka över 1000 kr om du inte är en klock människa ;-)?