Änglaklocka
Beställde en änglaklocka på nätet men den har inte kommit än. Hur lång tid brukar det ta? Om jag inte mins fel har det nog gått tre veckor sen beställningen.
Någon som vet?
Beställde en änglaklocka på nätet men den har inte kommit än. Hur lång tid brukar det ta? Om jag inte mins fel har det nog gått tre veckor sen beställningen.
Någon som vet?
Det lät gulligt. Vad är det för nåt?
Det är en lite pingla man har om halsen, besisen hör den i magen och känner igen den och tittar på den när man ammar.
Gick in på deras hemsida och kollade min best. Korkade jag hade glömt att gå till kassan .
Kolla in www.stellaris.se.
Så himla fina!!! Men vad många att välja på... Så svårt att välja. Plingar det högt? Kanske känns lite dumt att gå omkring på jobbet och plinga..
Kan tyvärr inte svara på din fråga men kikade in på sidan och blev ju alldeles avundsjuk -hade också velat ha en sån när jag var gravid.
Hoppas att du och din bebis får mycket glädje av den.
kram
Jag har beställt två stycken nu. Ska skicka en till min syster som också är gravid.
Hejsan,
Vet ni om det ingår halskedja? Det står ju inte någonstans och tyvärr är det inte alltid så.
Har skickat en fråga till dem men ännu sålänge har jag inte fått nått svar.
\\ Smoochy
Det stod att dom levereras med ett svart band, läderband kanske. Men jag är inte säker.
Dom levereras med en svart rem, ej läder.
Dom pinglar inte så högt att det lever om runt omkring en. Låter ganska tyst faktiskt.
Beställ INTE en hjärtformad, de låter knappt alls då den lilla saken där inne fastnar i spetsen på hjärtat...
Ett tips är att ha dom runt magen istället för runt halsen... Blir mkt finare. Enligt mig iaf. =)
Visst är dom fina! Jag beställde en röd, tror att bebisens blick fastnar där lite lättare