• Anonym

Killen kommer i tjejen, va gör ni av sperman?

Ja, jag har funderat på hur andra gör. Om killen kommer i er, hur gör ni. Kniper ni o springa på toa direkt, ligger kvar o låter de rinna ut i sängen, har sex på en handduk.. ? Har man partner/sambo så kanske de är lite enklare att lösa o de inte måste vara så smidigt. Men någon som man bara har sex med ibland (typ KK) eller ett one night stand. hur gör ni?

• Svar på tråden Killen kommer i tjejen, va gör ni av sperman?
  • Moosen81

Gäller det ett kk så är gummi ett hett tips

• Anonym (xxx)

Förstår inte hur man kan ha oskyddat sex med en tillfällig partner/KK???!
    Det är bara idiotiskt!!

Ja, jag som har ett stadigt förhållande och har sex, så ligger jag kvar och tar det lugnt en liten stund, sen går jag upp och kissar och då rinner ju det mesta ut.
    Torkar rent, tar på trosor och sover (om det är på kvällen vilket det oftast är).

• Anonym

Kondom såklart! Är det ej ett fastförhållande som varat ett tag så hoppas jag verkligen att du använder kondom. KK räknas ej till förhållanden!

Annars låt det rinna ut... mer osexigt än att springa iväg in på toaletten som om du äcklats av sperman eller ha en handduk under (funakr nog bara på missonären) tror jag inte jag kan komma på i slutet av sex.

• Anonym

Jajaja, kondom är ju en självklarhet om det är någon man träffat på krogen eller så! Men om det är någon som man vet inte har sex med någon annan än en själv, och som man vet inte har några sjukdommar.

• Moosen81

OM man inte är tillsammans kan man aldrig veta om ens partner har någon annan också. Endel har ju faktiskt det även fast dom har förhållanden, både man och kvinna. De flesta kvinnor/ tjejer jag känner vill ligga och mysa och slappna av efteråt och sedan kanske duscha tillsammans, eller som tidigare skrev. Gå på muggen och pissa ut det, ta på underkläderna och somna nöjd och belåten

• Anonym (toan)

går på toa efter en stund, det rinner inte ut direkt. Rinner ut i toan, tvätta rent.

• Anonym

Men om ni inte är tillsammans vilket man inte är me en kk, han/hon har säkert flera partners..... ja va ska man säga... lycka till me alla könsksjukdommar...hahahah du får skylla dig själv

• Jane Roe
    Moosen81 skrev 2008-01-21 23:26:47 följande:
    Gäller det ett kk så är gummi ett hett tips

haha, och kanske det bästa tipset!?!

¤- Kärlek är Perser -¤
  • Moosen81
    UlricaAndersson skrev 2008-01-22 00:01:21 följande:
    haha, och kanske det bästa tipset!?!
    Jo förmodligen
Svar på tråden Killen kommer i tjejen, va gör ni av sperman?