• Anonym (Irriteread)

Vart får man tag på gynekolog i sthlm?

Vet inte vart man finner dom nu när man inte har barnmorska längre. Eniro eller google misslyckades.

Min husläkare visste inte heller.

• Svar på tråden Vart får man tag på gynekolog i sthlm?
  • Anonym

Men det är völ bara att leta i Gula Sidorna och riga runt? Om du inte har någon som kan rekomendera någon. Har tyvärr inte något bra tips, bor inte i Stockholm.

• Anonym (x)

Kolla runt med kompisar, arbetskamrater vart de går.

Sedan finns ju city-akutens mottagning (i närheten av pub/hötorget), jag vet inte om man bara kan gå dit, ta nr-lapp och sätta sig som man kan med deras andra mottagningar. (De är privata men man betalar samma som till landstinget).

• Anonym (fcuk)

Gör som min syrra och kolla i gula sidorna. Hon valde den med det konstigaste namnet, von Yxkull tror jag. Hon är jättenöjd.

• Anonym (fcuk)

När jag söker på Eniro så får jag 97 träffar på Gynekologi och Stockholm.

• Anonym (fcuk)

Här kommer namnet på syrrans gynekolog som hon är så nöjd med:

von Uexküll, Nicholas
    Läkarhuset Hötorgscity, Sveav. 13 , 3 tr, 111 57 STOCKHOLM 08-558 080 00

Nu får du klara dig själv :)

• Anonym (Irriteread)

tack!!!!!!!

• arkeologitjejen

Gå in på www.vardguiden.se eller ring dem på 08-320100. De skall kunna svara på alla frågor om var man hittar olika typer av läkare etc. MamaMia har gynekologer, det finns Octaviakliniken vid Rosenlunds sjukhus, men det är svårt att få tid där. Annars har väl Sophiahemmet och Serfimerlasarettet också gyn-mottagningar. Är det akut har du ju alltid gynakuten på alla sjukhusen.

Svar på tråden Vart får man tag på gynekolog i sthlm?