Hur känns urinvägsinfektion?
Jag undrar om man måste ha ont när man kissar när man har en urinvägsinfektion?
Jag undrar om man måste ha ont när man kissar när man har en urinvägsinfektion?
Nejdå. När jag var gravid kände jag ingenting när jag hade min UVI. Därför blev jag så förvånad när min BM sa att jag hade det
om du behöver kissa väldigt ofta och det inte kommer så mycket är det också ett symptom..
Jaha, då så! Då är det kanske urinvägsinfektion i alla fall!
Jag väntar på besked om jag har det eller inte, men tyckte själv att det var kontigt att jag inte hade problem av att det gör ont när jag kissar. Snarare känner jag mig kissnödig mest hela tiden och lite som mensvärk.
Jag känner mig t.o.m kissnödig på väg ut från toaletten, men då har jag ju precis varit!!
Jag är också konstant kissnödig, dessutom tycker jag att mitt urin luktar ganska starkt så jag börjar också misstänka att jag har nån infektion, men jag har inte heller ont och det har jag alltid haft innan, därför har jag inte tänkt att det kan vara nåt, men nu ska jag till BM nästa måndag och då ska jag höra med henne.
jag har haft urinvägsinfektioner ca 30 ggr i mitt liv. trot eller ej. och det där att man är kissnödig sekunden efter man kissat... eller att det känns så. det brukar aldrig slå fel. gissar att du åkt på en omgång..
Jag hade inga symptom alls och blev väldigt förvånad när min BM sa att jag hade UVI. Däremot så har jag haft det en gång förut för många, många år sedan och då sved det när jag kissade och så sprang jag på toa till som tätt.
När jag hade UVI förra året så gjorde det inte ont alls när jag kissade. Men däremot var jag lika kissnödig när jag gick från toaletten som när jag satte mig där. Det kändes som om blåsan hela tiden var full och irriterad på något sätt. Det gjorde tom ont när jag gick..du vet som det gör när man är så där riktigt riktigt kissnödig. Jag hade 3 stycken UVI förra året och alla var likadana förutom den första då jag hade rosa urin...usch vad rädd jag blev.