Någon som gått/går på Piggelins babysim?
Tycker ni att det är bra instruktörer? Har era barn uppskattat att bada? Det startar en kurs här i Landskrona och jag funderar på att anmäla oss. Jag vill gärna höra era synpunkter angående Piggelin
Tycker ni att det är bra instruktörer? Har era barn uppskattat att bada? Det startar en kurs här i Landskrona och jag funderar på att anmäla oss. Jag vill gärna höra era synpunkter angående Piggelin
puff
puff
Hej!
Vi går på Piggelins barnsim i Landskrona. De har små grupper och det är mysigt. Duktig instruktör och allt görs för barnets bästa. Vi har kompisar som simmat i Lomma flera år med Piggelin och de stortrivs med deras koncept. Lycka till!
Jag tänkte också anmäla oss dit men jag vet inte får fundera lite till på de hehe.
Det är säkert jätte kul men men..
funderade ett tag på att bli instruktör där o fick ett mycket trevligt bemötande, nu blev det inte jobb där då jag hade annat för mig. :)
Japp, har gått halva kursen och vi har anmält oss till fortsättningskursen. Instruktören som vi har är helt underbar!
Alma älskar att bada! Det som är bra är att man är små grupper (vet inte om man är det överallt), men 5vuxna o 5barn i varje grupp. Helt lagom. (dock är vi bara 4v&4b i vår då en hoppade av)
Tack för era svar! Vi har börjat börjat babysim på Karlslundsbadet då det fanns platser kvar.