Jag har en kula i slidan???? Hjälp!!
Det är så att de senaste dagarna har jag kännt som en hård runt grej i min slida (Märkt av den när jag ska käna på livmodertappen) den sitter ganska långt ner i slidan, kanske bara 3-4 cm från själva slidöppningen. Vad kan detta vara??? den sitter på väggen mot ändtarmen, alltså inte mot livmodersväggen, utan mittemot.
Den gör inte ont eller så, men ändå...vad gör den där? Det är som en rund knöl, ca 2-3cm diameter...
Jag var hos gyn den 10 januari för o reda ut varför jag har fått såpass oregebudnen mens sen jag slutat med p-piller. hon gjorde även VUL och tittade i slidan men allt såg bra ut.
Kan jag fått en cysta nu efteråt?? borde hon inte sett att en cycta höll på att växa såfall??
Kan det vara nåt helt annat?????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-22 13:44
Den gör inte ont... inte när jag rör vid den heller. Jag hade sex senast igårkväll..så den gör inte ont vid hastig beröring heller... Min smabo kände inte av den. Jag ah rinte sgat nåt till han förräns idag, då den verklgien blivit rund.
vad kan det vara?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-22 13:44
Den gör inte ont... inte när jag rör vid den heller. Jag hade sex senast igårkväll..så den gör inte ont vid hastig beröring heller... Min smabo kände inte av den. Jag ah rinte sgat nåt till han förräns idag, då den verklgien blivit rund.
vad kan det vara?