Har du löst Rubiks Kub?
Sitter här med en rubiks kub och blir snart galen på den. Tror aldrig jag kommer att kunna lösa den!
Sitter här med en rubiks kub och blir snart galen på den. Tror aldrig jag kommer att kunna lösa den!
Ni som har löst den får gärna komma med tips! Vilka färger som ska möta vilka osv!
NEJ! Jag är för korkad för det... Blir skitlack när jag testar och vill skicka in den i väggen!
Ja, men fråga mig inte hur jag gör.
Det är nog omöjligt att förklara så här i text, det krävs nog att man visar det live. Men jag brukar iaf börja med att få en sida helt klar, sen sätter jag de övriga fyra hörnen på plats och sist mittenbitarna..
Jag är självlärd, men det ska ju finnas instruktioner för hur man gör. Det rätta sättet är säkert effektivare än min variant.
Jag löste den en gång när jag var liten...nu skulle jag aldrig ha tålamod att göra det, skulle bara bli förbannad och kasta den genom fönstret.
Wow, nu har jag den vita sidan klar!
Ja, men det är typ 25 år sedan
Nej, har försökt en gång som barn men inte sen dess. Har ingen så det blir ju lite svårt att försöka
annat: ja jag har löst den, men bara en sån här variant med klisterlappar där man kunde flytta lapparna :p
annars är jag inte ens nära..
Nej, inte en chans att jag skulle ha tålamod till det Jag försökte när jag var liten, men jag gav upp efter ett par minuter...