• ÄlskarMina

Hur ont gjorde er senaste tatuering?

Den 13 februari är det dags för min allra första tatuering! Ska ha min dotters namn på min vänstra handled
    www.dafont.com/font.php&page=1&nb_ppp_old=10&text=Nova&nb_ppp=10&psize=l&classt=alpha
    och hoppas nu bara att jag inte svimmar av smärta...Generad haha..

Hur kändes ER senaste gadd nu då? Berätta vad ni gjort och var på kroppen tack!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ont gjorde er senaste tatuering?
  • TSA

Jag funderar på att göra en fjärde gaddning =)....Klart att det känns men tyckte inte att någon har gjort direkt ont..När jag gjorde den som går runt överarmen så höll jag på att somna =).

• Sniik

Sista gjorde jag på höften. (Har 2 st sammanlagt) Visst, det är ju inte skönt men svimma av smärta borde du inte göra

• TSA

Glömde ju skriva vad det är för några...Den första är på armen Yingyang o tribels, den andra sitter på vaden o står för mina barn, ett stort T med ett "slingrande" S runt o den tredje är en svarta änka som sitter på skuldran =)

• lill yra

jag har min dotters namn på vä.över arm o en tribal blomma på hö.vad, ingen av dom gjorde direkt ont men det känns ju mer där huden är tunnare, har jag hört. Lycka till o hoppas du blir nöjd med resultatet.

• fetsnygg

har en annorlunda kortleksjoker mellan skulderbladen.. kändes som om någon rispade en lite med en glasbit eller nåt.. *s*

• Miss Cee

Har bara gjort en, på höften (ungefär 8x8cm stor). Det ska ju göra mest ont om man gör på ett ställe där skelettet känns sägs det, men jag vet inte om det stämmer. Iaf så var det ju gott om extra resurser på min höft så det kan ju inverka på min upplevelse

Jag är rätt gnällig när det gäller smärta, men jag hade inga större problem att härda ut. Jag antar att det är lite som att föda barn i den bemärkelse att man vet att man får något positivt av smärtan och att man i viss mån valt det själv.

Jag tuggade tuggumi under hela tiden för att ha något att göra med munnen och kunna bita ihop utan att skada tänderna. Det är ett tips jag verkligen rekomenderar! Jag gjorde nog en hel del miner, och ev en del ljud av typen "man drar in luft mellan tänderna så det låter ssss". Men jag behövde inte oja mig högt mer än så

Det gör ont, men det domnar av efter ett tag. Ungefär som att dra en nål mot huden lite hårdare.

• MinnY

den jag gjort i svanken gjorde skit ont men den jag har mellan skuldrorna känndes knappt någonting, det va mest långtråkig för den tog så lång tid
    en kompis till mej som också har över skuldrorna sa att det värsta är när dom tatuerar precis på ryggraden för då skakar det ut i fingertopparna men det kännde jag inte alls av så det är nog väldigt olika.

ska snart boka tid för en tredje som ska sitta över foten och upp på vaden. *så snyggt till pumpsen*

lycka till, det går säkert jätte bra!

• Banana82

ärligt, min förra gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen en stund, den går ut på sidorna vid svanken och upp till strax under bh-bandet och är även på ryggraden till viss del, men då säger många också att det är ett hemskt ställe för det gör så ont

• MinnY

kan tillägga att jag har nog den minsta smärttrösklen i världen och gnäller för minsta lilla. hatar att gå till tandläkare eller ta blodprov men tatuera mej det gör jag gärna

• CherryGirl

den sista tattoon jag gjorde var att skriva min sambos namn på vänster handled.. hihi
    jag tycket inte att det gjorde ont alls..

Svar på tråden Hur ont gjorde er senaste tatuering?