min dotter ser solbränd ut!! Orolig!
Nu är det så att min lilla dotter på snart nio månader ser ut som hon har solat!.on ser helt enkelt solbränd ut i ansiktet!Inte sådär blek som så små barn ska vara!.
Tre personer har redan komenterat det och jag börjar känna mig lite orolig!.Droppen ar när en mamma på bvc sa.Guud vad brun hon är!har hon solat eller!.Hon har nog gulsot!.Jag blev lite arg när hon sa så.Som mamma borde man veta att det är VÄLDIGT känsligt när någon komenterar ens barn på ett eller annat sätt.Så jag tyckte hon kunde hålla käften om jag ska vara ärlig!.
Nu är det så att nästan all mat hon äter innehåller morötter och hon är blek annars så kanske är det så att det syns mer på henne.Jag vet ju att man kan se solbränd ut om man äter mycket morötter.Så jag hoppas att det är andledningen!.Tänkte pröva några dagar och bara ge henne mat som inte innerhåller en gnutta morötter och se om det blir bättre.Men om det inte blir det så beställer jag läkartid!.kanske är det nägot fel!.
Kanske överreagerar jag men detta är facktiskt jobbigt!.Speciellt när folk komenterar det.Undrar om det finns någon här som varit med om samma med sitt barn och som har lugnande ord att komma med!.
Hon är som sagt glad och pigg som vanligt annars och det är inge problem med aptiten eller sömnen.Bilder finns att se i mitt galleri! Dom senaste fyra bilderna ser man på.Hon är lite brun orange i ansiktet och runt näsan!.Tänk då att blixten lyser upp en hel del så i verkligheten är hon brunare tycker jag!!
Tacksam för svar snarast//Lovisa