• FlittigaLisa

Förlossning på Karolinska, Solna?

hej
    Är det någon som fött barn på Karolinska, Solna den senaste tiden? Hur upplevde ni det? har fått en känsla att de har ont om personal , stressigt, mkt. personal som slutar på grund av olika anledningar. Min första som är född där, och vi var helnöjda. Planera att födda där igen, men är lite tveksam då man hör dåliga rykten, stämmer det?

• Svar på tråden Förlossning på Karolinska, Solna?
  • PecklinG

En kompis födde där i juli förra året! Vi var 3 tjejkompisar som fick lov att följa med in eftersom att pappan till barnet inte var med!
    Jag tyckte att det var hemskt att se hur ont hon hade för hon ville ha epiduralen (hon var öppen 5 cm) men de tyckte inte att hon skulle det eftersom det kunde dra ut på förlossningen!!?? Sen ville hon ha lustgas men det fick hon inte heller för de tyckte att hon skulle försöka utan!! Det var inga som helst komplikationer med barnet så jag förstod inte vart problemet låg!? Så jag kan säga att om jag hamnar där och de inte använder sig av det pappret om smärtlindring som man skriver hos bm så kommer jag bli förbannad!!

Hoppas att ni får det bättre

(¯`♥.¸♥ Anton 070213 BF 080220 ♥¸ .♥´¯)
  • Mommy

båda våra barn är födda på KS i solna. födde 2:an i juli mitt i babyboomet, semestrarna osv & var helnöjda.

Sanna 060301 & Hanna 070703
Svar på tråden Förlossning på Karolinska, Solna?