• Anonym (modellen)

erotiska gravid foto??

Hej!

Är för tillfället i åttonde månaden och min sambo säger att han fullkomligt avgudar min gravida kropp. Jag har fått posera för honom och han har även tagit några bilder på mig. Nu undrar jag om någon känner till någon professionell fotograf som tar lite vågade erotiska bilder på tex gravida. jag tänkte överraska min sambo med en eller några bilder som en alla hjärtansdags-present. jag bor i mellan Sverige.

• Svar på tråden erotiska gravid foto??
  • tinyman

Anonym (modellen) skrev 2008-01-23 17:13:31 följande:

Hej!Är för tillfället i åttonde månaden och min sambo säger att han fullkomligt avgudar min gravida kropp. Jag har fått posera för honom och han har även tagit några bilder på mig. Nu undrar jag om någon känner till någon professionell fotograf som tar lite vågade erotiska bilder på tex gravida. jag tänkte överraska min sambo med en eller några bilder som en alla hjärtansdags-present. jag bor i mellan Sverige.
    Du har ingen tjejkompis som har foto som hobby då? Annars tror jag att vilken atelje som helst nog kan fixa dina önskemål. Kanske du känner dig bekvämare om du väljer en kvinnlig fotograf.

/H
  • Anonym

Jag tror att du kan gå till vilken atelje som helst. Är du bara naken och det inte är några porrbilder så gör de flesta fotografer det.

• Anonym (modellen)

Tror du verkligen att man kan gå till en vanlig fotograf. Känns lite pinsamt att gå in och fråga om de vill ta bilder på mig naken och högravid i någon halvt utmanande ställning eller med vissa tillbehör. Tänk om de bara skulle titta jätte konstigt på mig och sedan säga att nej sånt sysslar inte vi med.

Skulle vara skönt att veta på förhand att det är ok innan man frågar. kanske finns på nätet men vet inte riktigt vad jag borde söka på för att inte hamna på en massa porr-sidor.

• Anonym (modellen)

Tack för era svar. Någon som känner till någon bra fotograf. På MVC har de en del fotografier i väntrummet men där står inget namn.

• tinyman

Anonym (modellen) skrev 2008-01-23 17:20:57 följande:

Tror du verkligen att man kan gå till en vanlig fotograf. Känns lite pinsamt att gå in och fråga om de vill ta bilder på mig naken och högravid i någon halvt utmanande ställning eller med vissa tillbehör. Tänk om de bara skulle titta jätte konstigt på mig och sedan säga att nej sånt sysslar inte vi med.Skulle vara skönt att veta på förhand att det är ok innan man frågar. kanske finns på nätet men vet inte riktigt vad jag borde söka på för att inte hamna på en massa porr-sidor.
    Om du går till en fotograf och pratar med henne och känner dig trygg tillsammans med henne, gå gärna till flera så kanske du hittar nån tillslut som vill hjälpa dig. Vad är det värsta som kan hända? Jo, att du får ett nej.

Det är svårt att hitta seriösa fotografer på "nätet". Jag bor också i mellansverige och är hobbyfotograf men jag tror min sambo inte riktigt skulle uppskatta om jag fotade dig

Så mitt tips, sök på gulasidorna på nätet efter fotografer med atelje, ring och boka ett tid för ett möte (brukar inte kosta nåt) och sedan berättar du bara om dina önskemål och om hon skulle kunna tänka sig det?

/H
  • tinyman

Anonym (modellen) skrev 2008-01-23 17:24:58 följande:

Tack för era svar. Någon som känner till någon bra fotograf. På MVC har de en del fotografier i väntrummet men där står inget namn.
    Du måste ge mig en stad isf
  • marjalena

Jag vet ju inte var du bor och hur långt du kan tänka dig att åka för att bli fotad. Men Petra Rogström heter en fotograf strax utanför Falun som är jätteduktig och supergullig. Hon tar gravidfoton bla, kan absolut rekomendera henne

Kika på hennes sida.

www.fotografpetra.com/fotograf/portratt.html

• Anonym (modellen)

Tack för tipsen.

jag bor i Norrköpingstrakten. Bilderna på länken var jättefina. Jag hade som sagt tänkt mig lite mer vågat, min sambo har vissa önskefantasier som jag tänkte tillmötesgå och det kan bli konstigt att ta upp om det inte är någon som är införstådd med det.

• tinyman

Anonym (modellen) skrev 2008-01-23 17:43:35 följande:

Tack för tipsen.jag bor i Norrköpingstrakten. Bilderna på länken var jättefina. Jag hade som sagt tänkt mig lite mer vågat, min sambo har vissa önskefantasier som jag tänkte tillmötesgå och det kan bli konstigt att ta upp om det inte är någon som är införstådd med det.
    "Önskefantasier" kan du utveckla?

Mellansverige??? :P Det är ju för bövelen Gävle! Hehe. Norrköping är ju södra sverige

/H, Sundsvall
  • Anonym (modellen)

Är det södra Sverige. Kommer ursprungligen från Laholm För mig känns Norrköping som mellansverige.

När det gäller sambons fantasier kan jag väll säga att det innefattar koppel... "rodnar"

• tinyman

Anonym (modellen) skrev 2008-01-23 18:34:47 följande:

Är det södra Sverige. Kommer ursprungligen från Laholm För mig känns Norrköping som mellansverige.När det gäller sambons fantasier kan jag väll säga att det innefattar koppel... "rodnar"
    Du har ingen digitalkamera själv då? Hitta en snygg vägg hemma eller hänga upp ett lakan som du tar bilden mot. Sökte på fotografer i Norrköping men hittade mest herrar som hade atelje och jag kan förstå att det inte kan kännas så bekvämt..

Nån som bor lite närmare som kanske känner till nån kvinnlig bra fotograf? Om du inte har nån kompis som du litar på med kamera? eller fotar själv?
  • Bevabus

Om du inte vågar gå ner till ateljén på direkten så kan du ju leta reda på någons hemsida och så mejlar du till dom istället och frågar. Då går det nog lättare och du behöver inte tycka det är pinsamt

Svar på tråden erotiska gravid foto??