• åsa1979

Våt Digital box byter kanal på egen hand?

Vår digitalbox från Comhem byter kanal själv, det är mycket irriterande! Särskilt eftersom vi ibland spelar in program när vi inte är hemma!

Någon som vet nåt om detta och vad som kan vara fel?

• Svar på tråden Våt Digital box byter kanal på egen hand?
  • Meduziz

kontakta dem och säg att ni vill ha en ny box. Fast den kanske är för gammal nu?
    Jag ringde dem och berättade om vår box som muppar sig och vi fick byta den.

GBP 04-09-07 på DS - Jag har återfötts! Är 24 kg lättare nu!
  • NovaIzabellaCecilia

Den kan ju inte bli för gammal. Vi har tele2vision. och vi har bytt box ca 3-4ggr nu.
    VArje gång vi ringer och säger att någonting är fel så säger dem bara att dem skickar en ny box till oss.
    Ring dem och säg att den lagt av och att ni vill ha en box som fungerar.

• Meduziz
    NovaIzabellaCecilia skrev 2008-01-24 21:01:58 följande:
    Den kan ju inte bli för gammal. Vi har tele2vision. och vi har bytt box ca 3-4ggr nu.VArje gång vi ringer och säger att någonting är fel så säger dem bara att dem skickar en ny box till oss.Ring dem och säg att den lagt av och att ni vill ha en box som fungerar.
    Vi har ju fått vår. man fick välja mellan en gratis eller en som hade hårddisk som kostade 2000.
    Därför jag funderar på om det kanske har gått för lång tid. Om TS kanske oxå fått sin?
    GBP 04-09-07 på DS - Jag har återfötts! Är 24 kg lättare nu!
  • åsa1979
    Meduziz skrev 2008-01-25 03:42:29 följande:
    Vi har ju fått vår. man fick välja mellan en gratis eller en som hade hårddisk som kostade 2000.Därför jag funderar på om det kanske har gått för lång tid. Om TS kanske oxå fått sin?
    Vi fick våran när vi beställde digital TV....
  • neoaliya

ja och våran jäkla viasat box kör nåt self test hela tiden, blir gaaalen. Canal dig boxen har vi inga problem med, men du borde ju ringa dit.

Svar på tråden Våt Digital box byter kanal på egen hand?