Hatar att vara i skolan. Mår så dåligt!
jag vet inte vad jag ska göra.
Jag mår inte bra när jag är i skolan. Går på lärarutbildningen min andra termin.
I början kändes allt bra med övriga "kompisar" i klassen men nu känns det inte bra längre. I vår klass är de flesta väldigt unga 18-22. I min klass är de flesta väldigt
"coola" poch super moderna. Senaste frisyrerna, senaste modet och dö häftiga. Jag känner mig inte riktigt som en sådan.
Är 28 år, och har familje. Jag har aldrig varit den där super moderna liksom. JAg går i vanliga jeans och vanlig tröja. Det finns olika gäng i klassen. Varje gång det är lunchdags så är det samma sak. JAg vet inte var jag ska ta vägen, var jag ska äta osv. Det är så jobbigt. Jag får alltid hänga på och känner att jag tränger mig på. Ingen tycks komma till mig liksom.
De kompisar jag hade som jag trivdes med hoppade av. Det gror i magen och jag vill inte vara där men jag vet att jag måste då jag vill bli lärare. FInns det fler som känner sig utanför och som inte mår riktigt bra trots att det är på högskolenivå? Hoppas på att inte vara ensam!