Ni med hästens sängar?
Vi funderar på att köpa en Hästens säng. Classic Contenial.Fördelar & nackdelar (....förutom priset:(...?
Den är skön, javisst, men det är andra sängar också.
Tycker inte att den är värd priset.
Provligg sängar på Ikea, du kommer inte kunna avgöra skillnaden.
Se bara till att du har provat ordentligt och köpt en säng som passar din kropp (tyngd)
Vi har en, och trivs bra med den. Men man kan säkert hitta en lika bra billigare. det jag tycket var så bra vid köp var att det är så lång garanti- känns tryggt.
Jaha, men då får jag nog lusläsa kraven innan jag klagar om det blir så och sen säga att jag följt dem exakt
Det håller jag inte alls med om.
Genom att bara provligga en säng några minuter i affären så märker man nog ingen större skillnad. Men efter att ha haft den ett tag så märker ni nog skillnad.
Ja, Hästens sängar är dyra. Inget snack om saken. Men samtidigt så tillbringar du ca 8 tim/dygnet i en säng. Och då är det väl viktigt att ha en så bra säng som möjligt.
Dessutom tycker jag Hästens sängarna är snygga (continentalsängarna med lukasgaveln.)
bättre o vara fet glad än smal skrev 2008-01-23 21:00:18 följande:
De är sjukt sköna - mamma har en. Men jag skulle aldrig i livet köpa annat än IKEA, deras dyraste kostar en spottstyver och är nästan nästan lika sköna.
Men köper du snålvarianten av Hästens - alltså den billigaste modellen - så kan du nog lika gärna åka till IKEA och ge överskottet till stadsmissionen.
Sov gott!
Kul att höra era åsikter.. Vi har köpt en Hästens nu! Hoppas vi kommer bli nöjda:) Vi fick 30% rabatt så lite billigare blev det i alla fall....
Grattis! Hoppas att ni får sova gott, bara känslan av att få unna sig något lyxigt är värt mycket!