• Svar på tråden När blir de rea på babyskydd?
  • buffybus

brukar väl inte va speciella tider? brukar komma lite då och då....du får hålla utkik...

Längtar efter dig bebis
  • snuttP

jag fick ett brav från babyland idag, de ska ha nån rea. Kolla deras hemsida.

• norgesessan

vi köpte vårt på sommaren 05, hadde bf sept. 05. När vi skulle ha nästa stol gjorde vi likadant, började titta, och köpte när det var rea.

• Tvillingmamma2007

Tycker det är nåt märke som reas titt som tätt. Vi köpte våra i dec-06 (Akta Graco).

• Skruttis1979

nån som vet hur gammal ett babyskydd får vara??

Vilka krav ska en stol ha??

Har fått en stol av en kompis uttagen juli -03 - är den för gammal nu??

• ericas mamma
    Skruttis1979 skrev 2008-01-23 21:16:03 följande:
    nån som vet hur gammal ett babyskydd får vara??Vilka krav ska en stol ha??Har fått en stol av en kompis uttagen juli -03 - är den för gammal nu??
    tror gränsen är 10år gammal
    Erica 060202 BF 080625 ericasmamma.blogg.se
  • fochf

Har lästa tt det är 6 eller 7 år på babyskydd och 10 år på bilbarnstolar.

• Minxy

Det beror väl mycket på butiken där skyddet säljs?
    Vi köpte vårt Akta Graco logico S på Babyproffsen när det var mellandagsrea

Gravid i vecka 36!
  • Skruttis1979

5-7 år på babyskydd...
    Hm... skulle ni använda den jag fått då, som är uttagen i juli -03... (har ingen aning om hur gammal den var då den första gången togs i bruk).

• Manu

Har också hört 5 år för babyskydd. Plasten åldras.

• heavenlyjunkies

skruttis1979
    jag hade inte använt den. känns på gränsen till för gammal. säkerheten är ju viktigast :)

Meja 051202, lillebror BF 080428
  • kärålajn

Babyland har rea på MaxiCosi.. (endast i rött dock för 1295
    Sen har även BarnensHus rea nu på BRIO babyskydd... 995:- med bas... men det beror ju på vart i landet du bor, BH kanske inte finns hos dig?

• Snuttepluttis

O

kärålajn skrev 2008-01-23 23:05:53 följande:
    Babyland har rea på MaxiCosi.. (endast i rött dock för 1295Sen har även BarnensHus rea nu på BRIO babyskydd... 995:- med bas... men det beror ju på vart i landet du bor, BH kanske inte finns hos dig?
    OK.. Jo jag har barnenshus här.. Men de babyskyddet e ju inte med på deras hemsida.. E de valfri färg då lr?
  • imaj

BarnensHus har rea på valfri färg på brio primo med bas.... Köpte en själv igår, är jättenöjd med den! Rean gäller tom. 31 januari eller så långt lagret räcker...

Svar på tråden När blir de rea på babyskydd?