Modifast eller Allevo???
Vad ska man välja ?
För och nackdelar ? kan man köra bägge?
Vad ska man välja ?
För och nackdelar ? kan man köra bägge?
Hejsan, jag tycker Modifast är godare än allevo.
Hej!
Jag har kört med naturdiet i 4 veckor, som är kalorisnålast av måltidsersättningarna och dessutom billigast (en bonus)..Jag tycker inte att du ska blanda utan välj antingen eller iom att du väljer en kalorifattigare "måltid" än de du är van vid så kanske du inte går ner i vikt optimalt om du blandar Modifast och Allevo. Allevo är dessutom ett VLCD pulver, medan Modifast som har ett kaloriinnehåll som överstiger 500 kalorier är ett LCD pulver.
Lycka till m viktminskningen!
Jag drack Allevo i 14 dagar och jag gick ner 11kg.
Då gick jag 1 timmes promenade VARJE dag i rask takt.
Och den drack jag enbart deras shaker 5 om dagen och drack MASSA citronvatten.
Lycka till!
Det blev allevo..börjar i morgon
Jag ska börja med naturdiet imorgon, ngn som vet om det e dumt att ta ngn frukt då och då?? när jag åt cambridge så sa min konsulent (eller vad det heter) att man absolut inte "fick" göra det !! eller ska man bara dricka vatten och dieten??
Om d e dumt eller inte e olika fr person t person. Stoppar jag i mig ngt annat än vitamintabletter, medicin, vatten o naturdiet så går jag ur ketosfasen, den man hamnar i när kroppens glykogenlager e tömda o kroppen börjar ta av kroppsfettet. Så för optimal viktminskning skulle jag råda dig att bara dricka vatten, kaffe/te (ersätts m lika mkt vatten isf) o naturdiet. Vissa kan dricka lightdrycker, dock inte jag.
Stort lycka t!