• inoka

Skötbord över badkar!

Nu har vi fått för oss att renovera 3 badrum varav ett ska ha badkar och vi inte får plats med ett skötbord.
    Men så kom jag att tänka på de smarta som fanns som man la över badkaret..Jag är inte så lång heller så för mej är det perfekt :) Men är det ngn som vet var man hittar sånt?
    Verkar inte finnas ngnstans..

• Svar på tråden Skötbord över badkar!
  • Fru Indosaurie

babyland har, annars är blocket att rekommendera!

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • inoka

blocket har jag letat i men har babyland så är det ju bättre :)
    Tack för hjälpen!!

• Sarisen82

Har sett såna i alla babyaffärer jag varit inne i - t.ex. Babyproffessen, Barnens Hus osv. Vet inte riktigt vilka affärer ni har i närheten men det ska nog inte vara några problem att hitta.

• inoka

Sarisen82: men hur har jag missat dem då? Jag bor utanför gbg så jag har ju varit i babyhörnan men inga sett..
    Får gå dit igen..*s*
    Jag trodde de helt försvunnit och försökt ragga upp såna genom mina mostrar och andra "äldre" som borde ha kvar sina i ngt förråd.
    Där ser man! :)

• inoka

Fru indosaurie: Kollade men de säljs endas i malmö och skickades ej men nu vet jag ju att de finns i alla fall. Får åka in till stan i helgen och leta igen. :)

• Movieprincess

Det finns på barnens hus

• Kerstinsdotter

Jag köpte ett helt nytt i kartong med kvitto på Blocket för halva priset. Sök efter TvättBjörne så hittar du. Lycka till!

• Kegge

Som de innan har skrivit vi köpte vårat på babyproffsen ett sådant enkelt som inte fälls upp finns ju det oxå! Lite rangligt men helt oki å är badrummet litet som vårat var så mät dörren om ni måste ställa ut det varje gång ni ska duscha för det var på millimetern att vi fick ut det! Kosta ca 700kr!

~♥~son född 30/6 -07!~♥~
  • Malin026

Det finns hos www.barniallt.se vet ej om det är dyrt eller billigt för ett sådant skötbord men det finns på den sidan iaf.
    Funderar själv på att köpa ett då vi har ett litet badrum

• Suneboll

Vi köpte i en babyaffär...rekommenderar det jättemkt, superpraktiskt och spar plats, när man inte vill ha det mer så tar det liten plats på vinden....lätt att lyfta av när man ska bada om man inte lasta för tungt nder förståss, men vi hade kläder o blöjor där

• Mica82

babycare har ett badkars-skötbord som ska vara jättebra..bra med förvaring har det! Finsn i babyproffsens butiker...tro det kostar runt 700 kr

♥♥längtar efter vår guldklimp♥♥
  • Jossa86

babyland har två olika..vi köpte precis ett för 695:- där, perfekt för badkaret å trånga badrum!:)

Svar på tråden Skötbord över badkar!