• Bernermorsan

Vilken deodorant är bäst? Vilken ger minst fläckar på kläderna?

Jag börjar bli less på alla dessa deo´sar som ger märken på kläderna. Vet att det finns speciella deosar för svarta kläder men det är inte alltid jag hittar på dem.
    Andra tips på bra deo som INTE förstör (främst mörka kläder).
    Min uppfattningen är också att deostick förstör mera än rollon.
    Ibland får jag tvätta tröjor 2ggr för att märkena ska försvinna.
    TIPS TACK!

• Svar på tråden Vilken deodorant är bäst? Vilken ger minst fläckar på kläderna?
  • Julia85

Nivea har ju en som är genomskinlig som jag tycker är toppenbra när man använder mörka/svarta kläder. De färgar inte av sig som de vita.

Lia 040726 & Melwin 070507
  • Bernermorsan

Okej ska kolla efter den idag när jag handlar. Bör ju vara bättre när den är genomskinlig

• mian7373

Jag vet att Dove har en roll-on som inte ska färga svarta kläder.

• Maverich

Nivea använder jag också.

Hjälp mig kämpa för lakritspuckens återkomst!
  • speciers

Jag har använt många olika sorter genom åren, Dove, Nivea, Rexona - och jag har aldrig fått fläckar av någon deo. Kanske att du "kletar" på för mycket?

• Soffis79

Jag har en Nivea nu som visserligen inte kladdar av sig men som luktar så starkt så man luktar svett ändå Skrikandes

Den vackraste stunden i livet var den när du kom Edwin
  • Pyff

jag använder en från Rexona som heter clear eller nåt, den ger inga fläckar.

Pyff på er!
  • Bernermorsan

En anledning till att jag säkert får fläckar är att jag inte väntar tillräckligt att deon ska torka innan jag sätter på mig tröjan.

• Irme

Rexona roll-on tycker jag är bäst.

• Redberry

Bats använder jag, den tar garanterat bort dålig lukt, extra stark mot svett finns i både pherfymera o opherfymerad. 34 kr tror jag, finns på apoteket..

• Angel 1982

Ldb är bra! Varken kladdar av sig på kläderna eller känns kladdig.
    Fungerar effektivt mot svettlukt också

• MLI89

Ldb är riktigt bra :) själv använder jag den gula
    deo"flaskan" från ldb!

• msfine

DKNY är helt klart den bästa, har provatnästan alla sorter. Den är lite dyrare men blir billigare i längden eftersom den räcker väldigt länge.

Svar på tråden Vilken deodorant är bäst? Vilken ger minst fläckar på kläderna?