• FamLilja

Påslakan från Gekås/ullared

hej hej
    i slutet av denna månaden så ska min vännina till ullared o jag tänkte be henne köpa babypåslakan till mig...
    någon som kommer ihåg vad gekås påslakan till spjälsäng kostar? likadant påslakan till vang/vagga kostar som mest?
    bra o veta hur mkt pengar man ska skicka med....
    sen om någon har köpt ett fint påslakan därifrån o lagt in bild så får ni gärna hojta till :)

• Svar på tråden Påslakan från Gekås/ullared
  • Anel85

Påslakensettet jag köpte till spjälsängen kostade 99 kr tror jag....och det mindre till vagnen 79 om jag inte minns helt fel =) Dom har rätt fina sett där! passa på

Vi ska få en flicka! ♥
  • AnneSophie

Mellan 69 och 99 har jag för mig.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • thelwin

Hej
    de har jätte fina set för 50 :- i flanell.Annars brukar de kosta allt mellan 49 och 119. De har mkt bra kvalite på sina. Har du tur så kankse de har rea å då e de ännu billigare=)

• soffiplopp

skicka med ca 400:-¨så kanske hon kan om ni har såna mobiler, skicka över bilder på de olika sorterna så du kna välja...

• Strumpan 78
    FamLilja skrev 2008-01-25 09:54:23 följande:
    *puff* ingen som har köpt o har bilder?
    Jag lägger ut en bild strax på spjälsängen.
    Man ser lite av ett lakan, men även spjälskyddet och nallen i hörnet köptes på Gekås i sommras. Nallen är jag jätte nöjd med, det är en speldosa, jätte fin. Kostade 100 kr om jag minns rätt. Lakanet kostade nog 99 kr tror jag.
  • Strumpan 78

Nu ligger bilden uppe, den ligger under "babykläder".

Har ett lakan till, kan kanske ta kort och lägga ut lite senare.

Kan väl ärligt säga att jag inte tycker att baby lakanen som fanns på gekås när vi var där var speciellt fina. Kanske finns det blåa och rosa också som vi inte tittade på alls, vi kikade bara på neutrala.

Underlakan är ju billigt på gekås, om du inte har det så skicka med pengar till det också, samt plastad frotté. Kommer dock inte ihåg priset just nu.. men det finns säkert i någon annan tråd!

• Emlan88

Jag kommer inte ihåg priset men har en bild på ett påslakanset jag köpte där för 3 veckor sen

• Hallontårta

Jag köpte påslakanset på Gekås, men jag hittade aldrig något täcke som passade till måtten! Konstigt nog. (för jag köpte aldrig något täcke där) Så jag köpte täcke + påslakanset på Jysk istället. Jysk har också billiga påslakanset, köpte ett vit- och blårandigt för 69:- men de har flera andra också.

• jungfru76

Jag köpte oxå påslakan och spjälskydd på gekås, bilder fins i mitt galleri.

• Songs from the wood

Kolla in i mitt galleri så finns där en bild på påslakan från Gekås. Priset syns på bilden har jag för mig. Det billigare är till vagn/vagga och det dyrare till spjälsäng!

• jungfru76

Tror att mitt påslakan kostade 99 kr

• Fiansess

En liten fråga till er alla som köpt bäddset där. Är det standardmått eller passar det enbart tll gekås egna täcke och kudde?

Sorry Ts för jag stal tråden lite .

• jungfru76

Jag köpte en sk. hälsofilt som jag har som täcke, den är något mindre men eftersom jag hört att man inte ska ha för tjockt täcke så blev det ett sånt. Kudden köpte jag på babyland och den är oxå något mindre än örngottet. Gör inte så mycket tycker jag:)

Svar på tråden Påslakan från Gekås/ullared