Sexnoveller
Finns det nån sida där man kan läsa sexnoveller? Både den "mildare" varianten o lite grövre välkomnas!
Finns det nån sida där man kan läsa sexnoveller? Både den "mildare" varianten o lite grövre välkomnas!
www.sexnovell.se eller om den hette www.sexnoveller.se prova (:
Tack så mycket!
www.cirkuseros.nu
Där har bland annat jag publicerat mina noveller, under Linda L.
Kanstroll82 kan du inte lägga in några här? Vill inte att det skall stå i historiken att jag varit på "sånna" sidor. men FL är helt ok ju
Varför oroa sig över historiken... plus att historiken är lätt att ta bort i menyn>verktyg>inställningar.
Ehh... jag tror inte riktigt det är tillåtet att lägga in sånt här?
Cirkuseros är inte "porr" i vanlig bemärkelse, är en väldigt smakfull, erotisk och lockande sida... Den trycker inte upp f****r i ansiktet på en om man säger så...
Anonym (smygis)
Skaffa egen inloggning till datorn. (egen användare)
Han kan kunna unix, nätverk bäst tusan han vill.. finns enkla lösningar om man nu måste smyga.
t.ex
1) portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
Installera firefox på en usbsticka (kostnad en hundring typ)
2) www.ubuntu-se.org/drupal/node/367 (eller annan linux livecd)
Ladda hem och bränn livecd'n gratis, Starta datorn med livecdn i och linux startar och din hårddisk används inte. Linux ser lite annorlunda ut än windows men i stort sett är det lika lätt att använda.
finns många andra sätt med, men orkar inte fundera ut något mer nu bara :P Orkar inte smyga själv..
Om du skriver in hela webadressen i tex googles sökruta då sparas inte adressen i rullistan iallafall (utan automatstavning då efter som det då sparas, dock söker man inte så ofta på w..).