• Anonym

Sexnoveller

Finns det nån sida där man kan läsa sexnoveller? Både den "mildare" varianten o lite grövre välkomnas!

• Svar på tråden Sexnoveller
  • Anonym

Tack så mycket!

• Anonym (nyfiken)

Kanstroll82 kan du inte lägga in några här? Vill inte att det skall stå i historiken att jag varit på "sånna" sidor. men FL är helt ok ju

• Moch

Varför oroa sig över historiken... plus att historiken är lätt att ta bort i menyn>verktyg>inställningar.

• Knastroll82

Ehh... jag tror inte riktigt det är tillåtet att lägga in sånt här?

• Anonym (smygis)
    Moch skrev 2008-01-24 21:48:14 följande:
    Varför oroa sig över historiken... plus att historiken är lätt att ta bort i menyn>verktyg>inställningar.
    Eehhh... Har man en gubbe som är expert på sånt där som nätverk och Unix och kodning och hela faderullan man kan inte dölja nånting av vilka sidor man har varit inne på... Det vet jag av egen erfarenhet. Jag gillar jättemycket att läsa porrnoveller och gillar att göra det för min egen skull, men skulle göra det mer om jag visste att jag fick göra det "ifred".
  • Knastroll82

Cirkuseros är inte "porr" i vanlig bemärkelse, är en väldigt smakfull, erotisk och lockande sida... Den trycker inte upp f****r i ansiktet på en om man säger så...

• Anonym (gladis)

Anonym (smygis)
    Skaffa egen inloggning till datorn. (egen användare)

• Moch

Han kan kunna unix, nätverk bäst tusan han vill.. finns enkla lösningar om man nu måste smyga.

• Anonym (smygis)
    Anonym (gladis) skrev 2008-01-25 22:50:42 följande:
    Anonym (smygis)Skaffa egen inloggning till datorn. (egen användare)
    Inte jättelätt... Vi kör nätverk hemma, varav min dator är en del av detta och det är inte Windowsbaserat.... Vi har Linux och surfen är KBD - finns inga (vad jag kan se) möjligheter att välja separata användare.Ledsen
  • Anonym (xena)
    http://www.sexnovell.se/
    Ni kan hitta min novell där...
    Mitt nick där är Xena... sen andra verisionen är bättre...
    Ni får gärna berätta vad ni tycker...
    Annars gillade jag själv www.sexnovell.com men de verkar ine funka de senaste veckorna... (står att de håller på med typ uppdatering)
  • Moch

t.ex
    1) portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
    Installera firefox på en usbsticka (kostnad en hundring typ)
    2) www.ubuntu-se.org/drupal/node/367 (eller annan linux livecd)
    Ladda hem och bränn livecd'n gratis, Starta datorn med livecdn i och linux startar och din hårddisk används inte. Linux ser lite annorlunda ut än windows men i stort sett är det lika lätt att använda.

finns många andra sätt med, men orkar inte fundera ut något mer nu bara :P Orkar inte smyga själv..

• Anonym (smygis)
    Moch skrev 2008-01-25 23:00:31 följande:
    t.ex 1) portableapps.com/apps/internet/firefox_portab...Installera firefox på en usbsticka (kostnad en hundring typ)2) www.ubuntu-se.org/drupal/node/367 (eller annan linux livecd)Ladda hem och bränn livecd'n gratis, Starta datorn med livecdn i och linux startar och din hårddisk används inte. Linux ser lite annorlunda ut än windows men i stort sett är det lika lätt att använda.finns många andra sätt med, men orkar inte fundera ut något mer nu bara :P Orkar inte smyga själv..
    Förmodar tipsen var till mig...tack!Skrattande

Jag ska kolla möjligheterna till detta, annars kanske jag skulle prova på att säga som det är att jag vill ha mina surfsidor ifred! Kanske skulle det funka, men jag är ju inte så kunnig som min sambo dock, så jag vet ju inte om det efterlevs...
  • Tigerhjärta

Om du skriver in hela webadressen i tex googles sökruta då sparas inte adressen i rullistan iallafall (utan automatstavning då efter som det då sparas, dock söker man inte så ofta på w..).

• Anonym
    Anonym skrev 2008-01-24 19:48:08 följande:
    Finns det nån sida där man kan läsa sexnoveller? Både den "mildare" varianten o lite grövre välkomnas!
    www.phoneline.se 
Svar på tråden Sexnoveller