• My03

Min kropp är konstig

I dag är dag 33 och fortfarande inte den minsta tillstymmelse på mensen. Jag har ALLTID haft regelbunden mens (28-30 dagar - med betoning på 30) och relativt regelbunden ägglossning på dag 15-17.
    Den här månaden testade jag med ÄL stickor och då jag fortfarande på dag 16 (eller var det 17?) inte fått utslag på stickan så orkade jag inte mer utan tänkte att jag kanske inte fick nån den här månaden. Dag 22 däremot kändes det som om jag fick ÄL. Och nu sitter jag på dag 33. Ska tilläggas att jag inte har de minsta Grav symptomen som ömma bröst/bröstvårtor, extrem trötthet eller kissmödig (som jag hade mina tidigare två grav, som båda slutade i tidiga mf).
    Jag kan tillägga att jag i december fick tillbaka ett fryst långtidsodlat embryo (i naturlig cykel, utan några hormoner eller tillsatser), men började blöda rejält den 32 och blödde kraftigt i ca 4 dagar, så inga chanser att jag embryot fastnat.
    Jag har inte gjort ett grav test, då jag inte tror jag är gravid. Men däremot undrar jag om någon av er råkat ut för detta? När kan jag räkna med att mensen kommer?

Samtidigt vill jag passa på att göra reklam för min blogg på wwww.metrobloggen.se/modesty Blir jätteglad för alla som (orkar) läsa den och kommentera gärna!

Kram

• Svar på tråden Min kropp är konstig
  • tuffing

du är nog inte den ända när man vill att den ska komma så kommer den inte när den skaoch så tvärtom
    men det är ju så kroppen reagerar vid stress i allafal min
    hoppas för din skull att det blir något

Svar på tråden Min kropp är konstig