Tatuering med barns namn eller peronnummer eller liknade...
Är så sugen på att tatuera mig med antingen Ludwigs namn eller personnummer. Men vet inte vart eller hur det ska se ut.
Så undrar om nån har gjort det å har bild på det i sitt galleri.
Är så sugen på att tatuera mig med antingen Ludwigs namn eller personnummer. Men vet inte vart eller hur det ska se ut.
Så undrar om nån har gjort det å har bild på det i sitt galleri.
hej ja har bild i mtt galleri. inge märkvärdigt men har skrivit deras namn
Kan säga dej först och främst att tatuera aldrig in personummer på barnen.
Även om du inte anger de sista 4 siffrorna så kan folk lista ut dem iallafall...
Namn är ju bra och roligt.
Tänkte själv tatuera in min dotters namn i svanken...
Men nu är jag gravid igen så det blir ju orättvist för det barnet då min dotter är tatuerad på mej men inte det nya barnet...
Så jag kommer avstå
Men som sagt, hellre namn än personnummer
Jag har bild på min i galleriet.
Har ritat den själv.
Satt precis och skissade på en tattuering med sonens namn. Det blir nog bara namnet i skrivstil på vristen
Har tatuerat in min dotterns namn, Wilma, på ankeln. Snirklig text, ca 2.5cm hög och ett hjärta under.
Hjärtat döljer faktiskt en gammal tatuering, därför blev det bra med Wilma ovanpå :)
Nu med det kommande barnet så vet jag inte vart jag ska placera dess namn. Har en annan taturering till vänster om svanken också, en ganska stor....
Vilka jätte fina tatueringar nu har.
Är inte så påhittig själv med hur det ska se ut å så. Man kanske kan gå till en (studio heter det va?) å prata med dom.
Fint å ha på vristen, har jag inte tänkt på. Är inne på handleden eller nåt, men måste göra sjukt ont där.
Min sambo har tatuerat in Cassandras namn med "old english" uppe vid nacken. ganska stor är den, men skitsnygg. Så har han skrivit hennes födelesdatum under den...