• Anonym (Nina)

Hur runkar man av en kille?

Är 23 år. Har varit lyckligt gift i 4 år nu. Fick mitt första barn för 4 mån sen.

Det är så här att jag aldrig har runkat av min man. Vet helt enkelt inte hur man gör. Tycker detta e så pinsamt. Han har bett mig göra det flera gånger men jag har sagt att jag inte vill. Men helt ärligt så vill jag det mer än nåt annat, men vet inte hur.
    Sa till honom vid ett tillfälle att han skulle visa mig hur han ville ha det, men då sa han bara "gör som du vill_" och det gjorde jag men efter ett kort tag tog han över och fortsatte runka själv. Märkte att han inte tyckte det var skönt.

Hur gör man?

• Svar på tråden Hur runkar man av en kille?
  • lia76

Hmmm men om han tog över efter att du testat en kort stund så borde du väl ha sett hur han gjorde
    Tycker du ska fråga honom hur man gör.
    Förklara att du aldrig gjort det
    Inget att skämmas över.

Fick mej iallafall att tänka på filmen "Hipp Hipp Hora" där hon ska runka av en kille.
    Hon frågar hur man gör och killen svarade att hon skulle göra som när hon försöker ha ut ketchup ur en flaska
    Man ruskar den upp och ner, och så gör man med handen om snoppen
    Bara det att hon använder Heinz ketchup som hon slår på botten av flaskan med handflatan och så gör hon även på killens snopp
    Så gör inte som hon bara så går det bra

Trollet BF 4/9-2008, Stella 23/9-2006
  • Anonym (sexgalning)
    lia76 skrev 2008-01-24 23:32:53 följande:
    Fick mej iallafall att tänka på filmen "Hipp Hipp Hora" där hon ska runka av en kille.Hon frågar hur man gör och killen svarade att hon skulle göra som när hon försöker ha ut ketchup ur en flaska Man ruskar den upp och ner, och så gör man med handen om snoppen Bara det att hon använder Heinz ketchup som hon slår på botten av flaskan med handflatan och så gör hon även på killens snopp Så gör inte som hon bara så går det bra
    Hohoho skrattar så jag gråter!

Nämen asså, TS, lite pekfinger här nu. Du har ju varit gift med honom i 4 år, ta och fråga hon om rakt av bara hur han vill att du ska göra.
    OM du inte vågar så är mina tips:
    Håll ett stadigt tag om k*ken, använd glidmedel om ni har det, annars kan man använda saliv. Men det får inte bli för kladdigt/glidigt, då riskerar man att det inte känns lika bra.
    Du behöver inte "dra den" hela vägen från rot-topp-rot-topp, oftast räcker det med att man tar tag i den i erigerat tillstånd, ungefär mitt på och koncentrerar sig på en liten bit mot roten och sen mer på toppen.
    Ett annat tips är att hålla runt pungen med andra handen.
    Ex om du står framför så lägger du fingrarna ovanför k*ken precis vid roten och tummen placerar du precis bakom/under pungen. Där finner man en muskel (eller vad det nu är) som är väldigt känslig och förhöjer njutningen om man trycker lite försiktigt på den.
  • Anonym (Nina)

Klart att jag sett när min man runkar. Och på porrfilm har jag sett oxå. Men det är inte samma sak. Ser ju att dom drar upp och ner, det fattar väl jag med, men själva känslan, hur hårt ska man gräppa tag om snoppen, ska förhuden dras med, ska man börja från mitten och dra upp, eller ska man dra ner.. det är sånt jag vill veta.

Vill inte fråga maken igen, pinsamt juh. Vill kunna själv.

• Anonym (sexgalning)

Anonym (Nina) skrev 2008-01-24 23:58:20 följande:

Klart att jag sett när min man runkar. Och på porrfilm har jag sett oxå. Men det är inte samma sak. Ser ju att dom drar upp och ner, det fattar väl jag med, men själva känslan, hur hårt ska man gräppa tag om snoppen, ska förhuden dras med, ska man börja från mitten och dra upp, eller ska man dra ner.. det är sånt jag vill veta.Vill inte fråga maken igen, pinsamt juh. Vill kunna själv.
    som jag sa, ta ett stadigt tag om den på mitten och börja dra uppåt.
  • katten

prova dig fram o se hur han reagerar om han klagar att de gör ont så säg till han o visa hur du ska göra istället.

• AllStared

Det där ska komma av sej själv...
    Du vill ge honom njutning.

Ta tag i hans kuk, ett stadigt men inte hårt grepp, börja långsamt upp och ner, i ett förförande tempo, tills du ökar.

Ett tips är att kolla honom i ögonen när du gör det, då ser du verkligen om han gillar de...
    Fråga under tiden, snacka lite dirty.

Tycker du om det här?
    När jag runkar din kuk?

Du borde bli upphetsad av att ge honom njutning och då blir du även bättre på det.

Lycka till!

• Anonym (Tjejan)

håll stadigt, men inte hårt, rör upp och ned långsamt i början och trappa upp tempot allteftersom. håll gärna om med "hela" handen och inte bara pekfinger - tumme. O sen får du ju tolka hans ansiktsutryck om du inte vill fråga hur den känns :-P

• Anonym (Mjau)

Angående hur hårt du skall hålla så verkar alla killar gilla olika. Vissa vill att man håller lite lättare andra vill att man håller om k*ken ganska rejält. Har själv bett min sambo visa mej hur hårt han vill att jag skall hålla, han tog min hand och visade trycket. Herregud, den här killen vill verkligen ha ett stenhårt grepp medans andra kan tycka det gör ont. Fråga.

• Kallemannen

Håll inte för hårt bara! För då är det inte ett dugg skönt, det är nog det vanligaste misstaget tjejer gör.
    Ett bra tips är att samtidigt som du runkar så slickar du på ollonet, då blir njutningen för han mer än det dubbla. Men då riskerar du att få sperman i munnen, men du kanske tycker det är ok att få det?

• Anonym (fcuk)

Det krävs rätt mycket övning innan du bli bra om du aldrig har gjort det förut så ge inte upp.

Svar på tråden Hur runkar man av en kille?