• 070619

Rabattkuponger ?

Hej! Nu när mitt barn är sju månader och börjat äta fast föda, så saknar jag rabattkuponger för barnmat. Är det fler än jag som tycker att de är snåla (semper,nestle och Hipp) som inte skickar hem erbjudande på samma sätt som man får från Libero tex..
    Finns det någon som kan ge tips på något så att det blir billigare att handla barnmat?
    Tack i förhand

• Svar på tråden Rabattkuponger ?
  • Snorky

samla streckkoder hos semper så kan du få värdecheckar att handla ny barnmat för.
    de rabattkuponger som annars finns hänger i butikerna. Hipp har haft ett bra erbjudande en längre tid nu. Men vet inte om det finns så mkt kuponger kvar i butikerna längre. Man fick iaf 25:- vid köp av 6 burkar, och 4:- i rabatt på en burk.
    När jag svarade på en enkät/undersökning på sempers hemsida fick jag som tack en rabattkupong att skriva ut också.

• N1klas

Får hem checkar och sånt från bl.a. Hipp lite då och då. Brukar vara ganska bra erbjudanden. Har fått från Nestlé också.

• annelioandreas

Eftersom vår son bara är knappa 3 månader ännu, har jag inget behov av rabattkuponger av barnmat. Då han än så länge bara får ersättning. Men jag förstår ändå vad du menar. Tacka gud för libero´s rabattkuponger på bl.a blöjor, våtservetter mm. Har fått hur många som helst, pga att jag är med i liberoklubben. Och dom har ju en "giltighet" som jag skulle kalla för en evighet!! Helt plötsligt tycker jag att det är "billigt" att köpa blöjer, tack vare alla rabattkupongerna. Man är ju glad för varenda liten krona man sparar in!

• Elyelle
    070619 skrev 2008-01-25 00:41:03 följande:
    Hej! Nu när mitt barn är sju månader och börjat äta fast föda, så saknar jag rabattkuponger för barnmat. Är det fler än jag som tycker att de är snåla (semper,nestle och Hipp) som inte skickar hem erbjudande på samma sätt som man får från Libero tex..Finns det någon som kan ge tips på något så att det blir billigare att handla barnmat?Tack i förhand
     Har du provat ringa deras kundservice och fraga om de skickar ut kuponger? Vet inte om de gor det i Sverige, men har (USA) skickar t.ex. Gerber kuponger varje gang jag ringer med diverse fragor.
Svar på tråden Rabattkuponger ?