När började eran tvillingmage synas?
Jag går in i vecka 13 på söndag och börjar ana en mage under mitt tidigare valspäck =) Är väldigt orolig för MA, så det vore skönt om magen ville börja synas lite snart. Så när började ni kunna se eran?
Jag går in i vecka 13 på söndag och börjar ana en mage under mitt tidigare valspäck =) Är väldigt orolig för MA, så det vore skönt om magen ville börja synas lite snart. Så när började ni kunna se eran?
Den blev ju större redan runt v.8. Men då antog jag att det var bubblig liksom.
Riktiga magen kan jag inte påstå att jag fick förrän v.15 kanske.
Okej, tack för det, nu känner jag mig lugnare.
När jag var på inskrivning i v.11 var den redan synlig. Min Mamma trodde att jag gick och spände ut magen Såg ut som om jag spände ut magen allt vad jag kunde.
tror det syns bättre om man är smal från början. Jag är ju lite större än genomsnittet, så jag får väl vänta.
Min mage syndes inte tidigt... Och tur är väl det, jag vill inte ha någon stor mage. Men när man är i v 13 så längtar man så mycket efter magen
klart man längtar, det är ju ett tecken på att allt är som det ska... Nu när det är nästan 2 månader kvar till UL, och det inte går att höra hjärtljud hos BM så är man rejält nojig.
Jag tyckte att magen var riktigt stor redan i v 12.
Min mage kom nog inte forran vecka 17-18 nanting, var ocksa riktigt nojig fore det. Allt ar nog bara fint! Har bilder under "graviditet" om du vill se!
Åh tack =) ska titta!
Jättefin mage =) Vad var det för vagn du hade, med liggdelar? Den såg bra ut.
Det är väldigt olika när magen kommer. Jag väntar mitt tredje och fjärde barn, men min mage är inte speciellt stor( jämfört med många andra tvilling magar). Jag är 174 lång och vägde 56 kilo innan jag blev gravid så man kan ju tycka att jag borde ha en jätte mage. Men alla är vi olika skapta... Mina två killar i magen växer som de ska och ligger exakt på kurvan för vad de ska väga.....
Är i v. 24 nu bilder finns i mitt bildgalleri