Tagen av två
Finns det någon tjej/kvinna som fantiserar om att bli tagen av två killar/män? Om ja, vad är det som lockar med det. Min tjej vill det, men jag är osäker...
Finns det någon tjej/kvinna som fantiserar om att bli tagen av två killar/män? Om ja, vad är det som lockar med det. Min tjej vill det, men jag är osäker...
done that.. ingen höjdare direkt
Gillade det inte....
Bikerbitch skrev 2008-01-25 22:39:50 följande:
Inget roligt alls sm d skrevs innan, i fantasin var det bättre. Men låt henne testa så har hon det gjort=)
tror man bygger upp stora förväntningar och sen kanske de inte blir som man fantiserat om och då e de hela bortkastat,OM man inte pratar igenom de alla inblandade först så att de hela blir exakt som man förväntat sig...noga förberedelse dvs... de tror jag iaf
plast killen skrev 2008-01-25 23:05:50 följande:
Japp jag fantiserar om det, har aldrig upplevt det på riktigt dock..Det som lockar är väl att man känner sig underlägsen på nåt vis. Vill hon testa det med dig och en till då eller?
jag har en fantasi om flera tjejer på en gång... och de kan ALDRIG bli fel!varken före eller efter *L*
Fantiserar - ja
Vill - nej
Absolut, fantiserar ofta om det !
Skulle faktiskt vilja leva i samma hushåll med två män. Sova alla tre i samma dubbelsäng, umgås med alla tre osv. Vore helt underbart :)
Om den ena killen inte har lust till sex den ena gången så kanske den andra har. Ibland kanske bägge. Möjlighet att alltid känna sig tillfredsställd.
Detta är en dröm som aldrig kommer att gå i uppfyllelse. Min sambo skulle aldrig tolerera att dela mej med någon annan.