För- och nackdelar med Bugaboo Cameleon?
Nån som vill dela med sig av sina erfarenheter gällande Bugaboo Cameleon?
Nån som vill dela med sig av sina erfarenheter gällande Bugaboo Cameleon?
Vi har nyligen köpt en Cam -08 och älskar den! Vår tjej tycker mycket om att sitta i den och vi älskar att köra den.
Jag har nog inte hittat någon nackdel, men en sådan skulle nog enligt sambon vara att man måste plocka av ligg/sittdelen innan man fäller ihop den.
Men det är så snabbt gjort så det stör inte mig!
Denna vagn är värd sina slantar.
SÅ lättmanövrerad, lätthanterlig, lätt till vikten (str skillnad i uppförsbackarna mot andra vagna vi haft).
Roligt att det är så enkelt att byta utseende på vagnen genom att köpa nya klädslar!
Ok vad bra, tack! Har du provat köra ute i terräng nånting, t ex på stigar eller grusvägar? Är helt övertygad om att den är bra förutom just till detta...
Lätt och smidig, skön att köra och bra med plats i både liggdel och sittdel. Mysig och skyddande suflett. Väldigt genomtänkta finesser och detaljer. Enkelt att klicka av och på sittdel/liggdel samt babyskydd direkt i chassit.
Kul att kunna ändra färg på vagnen när man känner för det och snygga tillbehör.
Om man är i behov av större hjul fram så finns vinterhjul att köpa. Varukorgen är toppen då den går att stänga och då kan man förvara småsaker i den.
Man behöver ingen resevagn eller sulky då Bugaboo väger många gånger mindre och är smidigare än en klassisk sulky/resevagn.
Varukorgen är svåråtkomlig med liggdelen på (inte med sittdelen)
Så många fina färger att man blir fattig när man vill ha allt
Bugaboo är våran favoritvagn vi är så nöjda!!!
Vi älskar våran Cameleon vagn. Vi har haft en massa vagnar innan (Kronan Duo, Teutonia Fun, Emmaljung City cross, Urban jungle)
men ingen slår Buggan. Så skön att köra och lyfta (klarar det själv fast jag är rätt svag). Det är så bra finish att man känner att det är bra kvalitet. Sittdelen är väldigt rymlig för dottern som är redan 2 och härligt med vändbar sittdel som för oss är ett måste. Hon sitter fortfarande mot oss för det mesta.
Kan verkligen rekomendera Bugaboo.
Vi är inga naturmänniskor så vi behöver inte vinterhjulen. Buggans hjul klarar snön i sthlm utan problem men om vi skulle röra oss mer i skog och mark så skulle jag köpa dem.