• SofieN

rasa i vikt med frukt dieten?

funkar frukt dieten bra ??
    hörde på tvn att det var jätte nyttigt!!

men jag behöver höra fler som är erfaren av detta!
    skriv till mig om du testat, och vad ni åt ?

mvh / Sofi

• Svar på tråden rasa i vikt med frukt dieten?
  • ric69

Nu måste jag höra, vad du ska äta under en dag/ en vecka!

Rickard

• SofieN
    Svar på #1
    Tjena, jaa du jag vet inte, det är därför jag frågar :D haha !
  • rasajj

Den nyttigaste dieten ar att dra ner pa kolhydrater.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't. .
  • JennieL
    rasajj skrev 2008-01-26 19:16:04 följande:
    Den nyttigaste dieten ar att dra ner pa kolhydrater.
    enligt?
  • iloniz

tror itne det är så bra... med risk att din mage kommer fara illa av att bara äta frukt... men jag vet inte? har aldrig prövat... testa istället metoden äta som innan men mindre portioner.. o halva tallriken med sallad o grönt...

• kobra

ska jag vara ärlig så tror jag den dieten passar apor bäst.

• Trynträ

Blir man inte fruktansvärt trött på frukt? Jag skulle nog hellre hålla mig till grönsaksdieten för grönsaker är så mycket godare. Inte så sötsliskiga.

• miff

Är det viktnedgång som man eftersträvar så gäller den gamla vanliga och beprövade regeln: Stoppa inte i dig mer än vad du gör av med och rör på dig.
    Tilläggas kan ju att med att stoppa i sig så menas mat, inte choklad, chips, pommes, cappucino osv.

• Pethra

Du rasar förmodligen i vikt men kommer gå upp snabbt igen när du börjar äta vanlig mat. Skär ner på allt som innehåller tillsatt socker, ät små portioner men oftare (typ var 3:e timme), ät minst 3 frukter per dag, drick mycket vatten och rör mycket dig varje dag och träna helst 2 ggr i veckan om inte mer. Då går du ner, håller vikten och mår mycket bättre. Visst ska du unna dig något onyttigt ibland för det hjälper inte att förbjuda, då blir begäret bara större men det ska vara lagom ofta och i lagom mängd.

Svar på tråden rasa i vikt med frukt dieten?