Skånska byggvaror, Bra el Dåligt???
Finns det någon som handlat av dom?
Är ni nöjda eller missnöjda?
Finns det någon som handlat av dom?
Är ni nöjda eller missnöjda?
Undrar oxå! Har fina badrumsmöbler till bra priser ...
Min pappa har handlat av dem och han säger att de är seriösa och bra. Har inga egna erfarenheter, men har också varit inne på deras sida och kikat.
Vi köpte skjutdörrar och de hade inga justerbara hjul så har man lite ojämnt golv så funkar de halvknackigt. Dörrarna i sig var dock av kraftfull kvalitet.
Hej!
Vi har handlat badrumsmöbler av dem och vi är jättenöjda. Levererade fram till dörren och bra grejer.
/Cess
Vi har höpt ett bubbelbadkar och är jätte nöjda!!!
Har köpt just skjutdörrar till garderob i hallen. Vi tycker att de funkat jättebra, de är stabila och tunga. Glider bra så vi har inget att klaga på...
Vi köpte badrumsmöbler där ifrån, leverades till vårt dörr och möblerna var jättefina.
vi funderar på att köpa dusch dörrar och kommod av dom.
Har ni några bilder på badrum vore jag glad =)
Kanon-nöjda på alla sätt!
Jättebra! Köpte glas-skutdörrar till uteplatsen sär. Hem till dörren kom dom, skitbra!!
Köpt yterdörr & vi är nöjda! (Något lång leverans men det var under sommarn, så då har man förståelse)
vi har köpt badrums möbler av dom, men ine satt upp dom än, men det verkar vara bra grejer!
Mina föräldrar beställde garagedörrar och blev mycket nöjda, sen har de också beställt skjutdörrar till uterummet och även dom är de jättenöjda med.
Vi köpte bubbelbadkar därifrån och vi är jättenöjda, de bar tom in det i badrummet
Tack alla ni som svarat! Verkar som att de flesta är nöjda med dem.
Finns det någon som har bilder på badrums grejor ni köpt från dem??
Våra grannar i stugan har köpt från dem några gånger och har varit nöjda, till våren ska vi beställa nya fönster från dem. De verkar ha bra priser och bra service.
Vi har köpt bubbelbadkar av dem och är nöjda. Verkar jättebra!