• två blir 3

50% amstaff 25% dogo argentino 25% am. bulldogg

Våran tjej har denna blandning, någon mer?

Lev livet NU
  • Svar på tråden 50% amstaff 25% dogo argentino 25% am. bulldogg
  • Jan H

Tycker din vovve var enormt söt, fast jag gillar egentligen inte blandraser. Men man får ju göra ett undantag här...

• Mysflint

Jättesöt, hur gammal? Blir trött bara av att läsa vilka raser hon har i sig haha Kräver enormt mkt tid kan jag tänka mig.
    Har själv en krävande dam som tröttar ut mig på alla sätt

• bruno3
    idabonin skrev 2008-01-27 00:20:28 följande:
    Våran tjej har denna blandning, någon mer?
    75% amstaff 25% ambulldog...Goaste som finns
  • två blir 3
    Mysflint skrev 2008-01-27 01:14:17 följande:
    Jättesöt, hur gammal? Blir trött bara av att läsa vilka raser hon har i sig haha Kräver enormt mkt tid kan jag tänka mig.Har själv en krävande dam som tröttar ut mig på alla sätt
    tack detsamma, kikade på eran hund.. Haha, ja det ska ju vara krävande raser men jag trodde vi skulle få det tuffare än va vi har haft det. Hon är ganska lungn och gillar att sova :) och det är ju inte så krävande hehe..
    Lev livet NU
  • två blir 3
    bruno3 skrev 2008-01-27 09:10:46 följande:
    75% amstaff 25% ambulldog...Goaste som finns
    ja! så mysiga raser :)
    Lev livet NU
  • catta78

Min man ville ha en renrasig dogo argentino, tyckte själv att de ser lite för "skrämmande" ut eller vad man ska kalla det, men en sådan blandning tycker jag e jättefin!!!!!

idabonin skrev 2008-01-27 19:21:12 följande:
    ja! så mysiga raser :)
  • två blir 3
    catta78 skrev 2008-01-27 19:25:23 följande:
    Min man ville ha en renrasig dogo argentino, tyckte själv att de ser lite för "skrämmande" ut eller vad man ska kalla det, men en sådan blandning tycker jag e jättefin!!!!!
    tycker du att dom ser skrämmande ut? jaha.. ja tycker dom ser helt underbara ut :D stora och goaa.. Dom ser ju läskiga ut om man kuperar öronen som är vanligt utomlands annars är dom jättesöta! Man ska dock vara beredd på att en dogo argentino är väldigt självständig och är i grund och botten en hund som jagar björnar, stark hund med stark vilja med andra ord!

Om jag har fel så rätta mig, detta är bara det min syster berättat för mig när hon pluggade på djurgymnasium inr hundar :)
    Lev livet NU
  • Powerwoman

Min förra hund var en 50% amstaff, 50% am. bulldogg.

Hon såg ut precis som en dogo argentino i lite mindre format, och lite mer musklad.

Hon var helt underbar i psyket, älskade allt och alla och var världens kelgris.

Tyvärr var hon väldigt sjuklig, ledproblem, allergier och på det en autoimmun sjukdom så hon blev bara 14 månader gammal.
    En av hennes kullsystrar gick samma öde till mötes & flera andra kullsyskon har jag sett till salu på blocket:(

• två blir 3
    Powerwoman skrev 2008-01-27 21:37:35 följande:
    Min förra hund var en 50% amstaff, 50% am. bulldogg.Hon såg ut precis som en dogo argentino i lite mindre format, och lite mer musklad.Hon var helt underbar i psyket, älskade allt och alla och var världens kelgris.Tyvärr var hon väldigt sjuklig, ledproblem, allergier och på det en autoimmun sjukdom så hon blev bara 14 månader gammal.En av hennes kullsystrar gick samma öde till mötes & flera andra kullsyskon har jag sett till salu på blocket:(
    Nej fy vad tråkigt!!
    Det är verkligen det värsta som kan hända, sjukdomar alltså :(
    Våran tjej har tack och lov bara lite hudproblem och allergier på sommaren men det är inget hon lider av..
    Lev livet NU
  • ullis06

Har en 15 veckors tik 75% amstaff & 25% schäfer. Hon är jättego men kräver också väldigt mycket.

Svar på tråden 50% amstaff 25% dogo argentino 25% am. bulldogg