Var köpa Kalikå mask skallra i södra sthlm?
Vet någon var man kan få tag på en Kalikå mask skallra i södra stockholm, gärna i Farsta eller Haninge med omnejd?
Vet någon var man kan få tag på en Kalikå mask skallra i södra stockholm, gärna i Farsta eller Haninge med omnejd?
hmm, min dotter har en sån. Den är köpt på designhuset men vet inte om det finns nån sån affär i södra sthlm.. men det kanske du vet själv?
Det finns en hel affär där de bara säljer kalikå-grejjor. Den ligger vid Ringen på södermalm, vägg i vägg med Åhlens, mittemot ringens centrum på ringvägen.
Tack för svaren, verkar dock inte finnas precis i närheten av där jag bor och jag hinner inte ta mig in till stan.
www.krabat.se/
Shop online...handskallror mjuka..
...eller äkta vara på www.kalika.se ( där kan du se var du kan handla deras produkter...)
Ananaspaj: Tack, men jag hinner inte handla online tyvärr, får köpa något annat.
Nej, det står inte på hemsidan var man kan köpa deras produkter, det står att man får maila dem, vilket jag gjort men inte fått något svar.
Kanske lite sent svar - men jag har hittat i barnklädesbutiken i Fruängens centrum.
Ja jag hann köpa något annat, men tack ändå! :)