• Trikarn

Vad tjänar en CNC operatör??

hejsan..

Sitter o funderar om jag ska ta o använda mina studier till något vettigt,
    finsn mycket jobb som CNC operatörer, men vad tjänar en sådan??

• Svar på tråden Vad tjänar en CNC operatör??
  • Amathea

Min man jobbar dagtid och han tjänar 22500/månad.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Trikarn

tackar, förmodar att det är före skatt tyvärr

• Amathea
    Trikarn skrev 2008-01-27 20:34:35 följande:
    tackar, förmodar att det är före skatt tyvärr
    Ja, det är en vanlig arbetare... s några drömlöner handlar de ju inte om
    Men han tjänar bättre än sin mor som arbetat inom vården sen han var liten!

Vi bor 5 mil utanför Göteborg.
    kan ju hända att de är olika beroende på var man bor oxå...
  • Trikarn

Nej ingen drömlön, men är inte speciellt sugen på att dr apå mig 3-4 års studieskulder för att sen inte få jobb o sen stå där men låg lön ändå, så funderar på att gå en kurs på lernia, har en hel del i grunden redan, o sen jobba som det tills det att jag är 100% säker på vad jag vill göra, för ärligt talat, de flesta läser om , o byter yrke flera gg i sitt liv, o jag är en sådan person som aldrig är nöjd, det finns alltid mer att lära, roligare saker att göra, o som tröttnar fort..

• Amathea
    Trikarn skrev 2008-01-27 20:49:46 följande:
    Nej ingen drömlön, men är inte speciellt sugen på att dr apå mig 3-4 års studieskulder för att sen inte få jobb o sen stå där men låg lön ändå, så funderar på att gå en kurs på lernia, har en hel del i grunden redan, o sen jobba som det tills det att jag är 100% säker på vad jag vill göra, för ärligt talat, de flesta läser om , o byter yrke flera gg i sitt liv, o jag är en sådan person som aldrig är nöjd, det finns alltid mer att lära, roligare saker att göra, o som tröttnar fort..
    Känner igen din tankegång!
    Jag är själv inte medveten fullt ut va jag vill göra, och vill absolut inte dra på mig ett års studieskulder ens....önskar de vore lättare att prova på olika yrken innan man bestämde sej
Svar på tråden Vad tjänar en CNC operatör??