• sethsson

Unga Föräldrar Tidning

Hejsan!

Kollar upp intresset här för en eventuell Unga Fötäldrar Tidning som riktar sig åt unga föräldrar och allt vad det innebär. Jag är själv en ung förälder och tycker att detta behövs, eftersom det finns tidningar och magazin som riktar sig till de festa, men jag saknar någon som tar upp de frågor som en annan har, eftersom jag hade en hel del frågor när jag sj vblev gravis dom 17åring och kände mig väldigt ensam i min situation och inga att direkt dela mina erfarenheter osv med...Svara gärna här på tråden, kommer mer information inom kort beroende på intresset/responsen härifrn!

Ta hand om er!

• Svar på tråden Unga Föräldrar Tidning
  • barabecka

Låter spännande! Jag är 17 och snart 3barnsmamma, kan inte låta bli att skryta Älskar verkligen att vara mamma!!!

• Perniilla

Det skulle va nåt! Jag är 17 och gravid i v 38+0, skulle absolut vilja ha en sån tidning!

• nalle333

Låter toppen! Jätte gärna :) Vet inte om jag kanske är "för gammal"? haha. Toppen idé!!

• bassefrida

Låter super.. är snart 17 och sonen är 2 månader

• Speed89

Även fast jag inte är mamma så skulle jag tycka en sådan tidning vore kul att läsa.

• elinelversson

Jag tycker att det låter MYCKET intressant :)

• ludicrous

Pekar inte det ut oss unga föräldrar ännu mer som en grupp för sig så vi inte blir jämlika "gamla" mammor?

• cammily
    ludicrous skrev 2008-01-31 20:10:24 följande:
    Pekar inte det ut oss unga föräldrar ännu mer som en grupp för sig så vi inte blir jämlika "gamla" mammor?
    Jag tycker att de är ett bra förslag med en sån tidning. att de skulle peka ut oss mer?? vi vill väll ha en tidning vi me där de står sånt som vi e intresserade av. vet ialla fall med mig att jag inte har samma intressen som de flesta 30åringar som får barn, jag vill kunna läsa om coola barnkläder vad som händer i sverige å vad man kan göra med lite pengar då de mesta tipsen som finns i de andra mamma tidningarna kostar skjortan. för de e kanske de som skiljer oss ifrån dem om man nu kan säga så pengar de flesta äldre har jobb medans många med mig fortfarande har skolan kvar,
Svar på tråden Unga Föräldrar Tidning