• Anonym (Oroad)

Min man har blod i utlösningen, nu har han fått en knöl bredvid pungen..HUH

Hej!!
    Nu måst ejag höra om ni vet något om detta..
    Efter att vi har haft sex ibland så får han blod i utlösningen, speciellt om vi gjort det bakifrån och hans pung gungar emot mig.. Han vägrar gå till dr med detta.. han är rädd..
    Idag visade han mig en liten knöäl som satt precis på sidan om pungen, som en riktig liten kula inuti.. han sa att han trode detta hade varit en "finne" som han kläömt på.. men som blivit så här... men huh vad kan detta vara??

• Svar på tråden Min man har blod i utlösningen, nu har han fått en knöl bredvid pungen..HUH
  • xenaa

helt ärligt övertala honom att gå till läkaren.
    det försvinner inte bara för att han inte vill gå dit och inte veta vad det är!
    Det är bättre att han går nu tänk om det är nått allvarligt och när han ävl bestämmer sig för att gå så är de försent.

Ärligt tvingahan det kan vara något allvarligt!!

♥Leo 07-06-22♥
  • Anonym (hej)

Hej, jag förstår din oro.
    Vad det än är så låter det inte bra. Du måste få honom att gå till en läkare!

• Anonym

Min man hade oxå blodig utlösning för några år sedan... En infektion har jag för mig, inget farligt i alla fall. Gick över av sig själv. Men min man gick till doktorn för att vara säker (inann vi hade skaffat barn och var rädd för att bli impotent)
    Se till att han går till doktorn... snälla.. tänk om det är cancer eller nått... *ush*

Svar på tråden Min man har blod i utlösningen, nu har han fått en knöl bredvid pungen..HUH