• Anonym

symptom på sent missfall??

Hej! är det nån här som haft ett sent missfall?? vilka är då isåfall symptomen? jag har en tyngdkänsla i livmodern och undrar om det kan vara ett symptom?? Jag kan knappt promenera det trycker på så otroligt...har haft det ganska länge nu... är gravid i v.22...snälla,svara någon som vet!! börjar bli rädd!!

• Svar på tråden symptom på sent missfall??
  • Nika

Nej så kände aldrig jag (mf v 17) utan det var ren mardröms-mensvärk och små blödningar. Ring bm och fråga så slipper du vara orolig!

• Zmulan

JAg brukar få en tyngdkänsla, men efter att jag varit på toa brukar det släppa. Sen får jag det med precis när jag har rest mig. Men det är ju inte så konstigt, bebben är ju halvvägs nu.

/zmulan v.22

• kiirus

jo,bebisen sparkar nästan hela tiden,så lever gör den! är bara orolig för att jag tidigare haft ett tidigt missfall som började med en tyngdkänsla i magen..men det är kanske inte är samma...

• Angel29

Jag fick missfall i vecka 20. Kännde inget speciellt innan. Dagen innan fick jag dock ont i magen och en blödning. Det är nog väldigt olika hur det känns. Min lilla bebbe levde tills det var över. Var för liten för att klara sig. Frågade min läkare hur vanligt det var med sena missfall och han sa att det inte alls var så vanligt. Oftast beror det på att det är något fel på barnet. Du ska inte behöva oroa Dig så länge som det inte gör ont eller blöder så skall det inte vara någon fara.

Lycka till med Din fortsatta graviditet.

Kram Angelica

Svar på tråden symptom på sent missfall??