• whatelseisnew

Billig trimmer för katt/hund var?

Sitter på tradera just nu och letar efter en beg trimmer men vet ej om jag vi kan vänta så länge som auktionerna ligger på just nu, så vad jaag undrar är vad ligger en ny trimmer för i första hand katt men hund går ju lika bra ? ska kolla i hund butiken i stan men har en känsla av att dom är ganska dyra.....Någon som vet en bra och billig sida på nätet etc??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 08:33
    Har hittat en ny med tllbehör för 400 inkl frakt..Är det billig eller dyrt?

• Svar på tråden Billig trimmer för katt/hund var?
  • whatelseisnew

Va precis inne där och snurra men hittade inga...=( fanns på rusta för 15 eller något sånt men har ju ingen bil...*suckar*

visspen skrev 2008-01-28 08:50:42 följande:
    kolla på claes olsson.se
  • whatelseisnew
    whatelseisnew skrev 2008-01-28 08:51:24 följande:
    Va precis inne där och snurra men hittade inga...=( fanns på rusta för 15 eller något sånt men har ju ingen bil...*suckar*
    men oh skrev 150 inte 15...förbenade dator...*s*
  • visspen

ska strax kolla för vi ska köpa till våran katt där... tror att man får kolla på till hår..

• whatelseisnew

Jag hittade en batteri driven och sen en annan med nät sladd men ganska dyr...*hm*

Säg gärna till om du hittar någon jag missat...=)

visspen skrev 2008-01-28 08:56:40 följande:
    ska strax kolla för vi ska köpa till våran katt där... tror att man får kolla på till hår..
  • whatelseisnew

det var den jag hittade...Men vi måste hel raka våran katt för han fick socker vatten över sig när han va själv hemma så hela hans päls är kaos och då är frågan för om den där kommer ta sig igenom allt...Va tror du?

visspen skrev 2008-01-28 08:59:34 följande:
    www.clasohlson.se/Product/Product.aspx...
  • visspen

den som är lite större/bredare tar det.vi ska köpa en smal eftersom våran har fullt med tussar.har långhårig katt. och jag har frågat på vet och hon sa att det gick bra till våran med en sån..

• whatelseisnew

Aha då e jag med...=) Vi använde kompisens hund trimmer för hennes stoooora hundar men vill gärna ha en hemma själv just för rumpan så han ej fastnar med massa...Men i det läger behövs i å för sig bara en liten..*hm* kanske får börja mjuka upp alla tover etc först och sen raka av helt....*hm* iaf Tackför hjälpen...=)

visspen skrev 2008-01-28 09:05:21 följande:
    den som är lite större/bredare tar det.vi ska köpa en smal eftersom våran har fullt med tussar.har långhårig katt. och jag har frågat på vet och hon sa att det gick bra till våran med en sån..
Svar på tråden Billig trimmer för katt/hund var?