Vad doftar Chanel no 5?
Är såååå nyfiken på vad den berömda och dyra parfymen kostar! Finns den i en vanlig botique att sniffa på, tro?!
Är såååå nyfiken på vad den berömda och dyra parfymen kostar! Finns den i en vanlig botique att sniffa på, tro?!
jag har i allafall sett den på kicks, fast då bakom disk.
Tycker den luktar typiskt " tant"..hahaha, inte särskilt fruktigt, mer blommig.
Har för mig att mamma hade den förr, är väl en av världens mest sålda parfymer.
Jag tycker också att den luktar "tantparfym". Får huvudvärk av den Den är tung, genomträngande och inte alls särskilt god.
Haha, tack för svaren! (Finns det fler nummer? Förutom 5 menar jag.. )
sisu-jag har ett tips på annan parfym,som jag tycker luktar SÅÅÅ gott.ska köpa sen,då min nuvarande är slut!
"escada" heter den......
både ungdomlig o sofistikerad......
Säger också eskada. Eskada har super goda dofter!! Helt underbara! :)
Coolt, tack för tipset!
Fast jag använder aldrig parfym till vardags, och såååå ofta är det inte högtider eller partaj, så jag köper nog ingen ny parfym... (Håller mig till mig gamla ... äh, minns inte ens vad den heter, men den finns inte att köpa längre iallafall... )
Men jag ska absolut ta mig en sniff på Escada!
Jag älskar ju den man hade i tonåren, grymt go!
Laura by laura biagotti..hehe.
Jag har nu de där "billigare " från "puma"-de luktar okej.Finns ju några olika......
Jag har alltid lite doftande hudlotion,eller duschkräm i samma......till vardags.
Jag använder Chanel no 5 eau de parfum, dvs det starkaste koncentratet. Luktar längst och mest.
Den luktar elegant, klassisk och damig.
Passar om du har en stilren klädstil, typ kavaj, pumps, snygg handväska... ja, du fattar.
Passar kanske inte "gympaskotjejen".