• Älsko

vikt och sf mått i vecka 25 ?

Hur mycket hade ni gått upp i vecka 25 och vad låg erat sf mått på då ?
    Jag var på besök hos BM idag är i vecka 25+2 och har gått upp 1 kg från att i början gått ner 3 kg.. Och mitt Sf mått låg på 22.. Så berätta lite om er :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 13:42
    ingen ???

• Svar på tråden vikt och sf mått i vecka 25 ?
  • Modin

Jag är i 24+2 och har gått upp 16 kg.. Vet ej varför så mycket, går på täta kontroller för dom tror att ja kan få havenskapsförgiftning.. SF mått har ja inte fått nått faktiskt, men ligger strax över kurvan..

• Viggo och pyrets mamma

I v 26 (25 fulla veckor) hade jag gått ner 2 kg och sf måttet låg på 28 vilket var lite högt men inget de bryr sig om att undersöka närmare än så länge, kunde enligt BM lika gärna ha rättat till sig till nästa besök.

• Lucasmamma

Var till bm förra veckan. Sf-mått var på 21, vilket hon tyckte var för lite. Ska på tillväxt-ul på torsdag. Har gått upp 2 kg. Är i v 25 nu.

• AnnaH

Jag var till BM i v 24+5.
    Vikt: +2,5 kg
    SF-mått: 23

v.26
  • Älsko

för lite.. Men det kan ju rätta till sig senare sen..! Tillväxt brukar de väll inte göra förän efter vecka 30.. Eftersom så mycket kan hända..! Jag låg på 22 och precis över de där sträckena så det är ju normal allt ligga emellan streckena..! knepigt :/ fast kanske olika för alla ja vet inte :) Lycka till iallafall :)

Lucasmamma skrev 2008-01-28 15:22:48 följande:
    Var till bm förra veckan. Sf-mått var på 21, vilket hon tyckte var för lite. Ska på tillväxt-ul på torsdag. Har gått upp 2 kg. Är i v 25 nu.
  • NathalieAndersson

v 24+6 låg mitt på 29

*¨`·» Liam 060228 *¨`·» Liten på väg BF 080805
  • NathalieAndersson

vikten vet jag dock inte, men gick upp 11 kg allt som allt hela grav .
    Lite OT ; Hade 37,5 en vecka innan Liam föddes, han föddes på bf

*¨`·» Liam 060228 *¨`·» Liten på väg BF 080805
  • 08Mars

Är nu i v33.
    I v25 hade jag gått upp 16Kg och mitt Sf låg på 23.

Svar på tråden vikt och sf mått i vecka 25 ?