Beställa digitalbilder från Fujidirekt?
Det är billigt att beställa därifrån men hur är kvalitén på bilderna?
Är färgåtergivningen bra?
Är fotopappret tjockt eller tunnt och sladdrigt?
Det är billigt att beställa därifrån men hur är kvalitén på bilderna?
Är färgåtergivningen bra?
Är fotopappret tjockt eller tunnt och sladdrigt?
hmm...
Nu då, kanske..?
JAg kan vara snäll och svara . Jag fick hem 220 bilder därifrån igår. Riktigt bra bilder, tog ett erbjudande där man fick 100 gratis så fick blanka bilder i stl 11x15. 1 bild var lite förstörd, hade en röd remsa över bilden...men annars är jag riktigt nöjd.
Bra färger, tjocklek på fotopapper rätt tjockt (beror såklart på vad du jämför med).
Jag är nöjd med de bilder jag beställt därifrån. Fick dem väldigt snabbt också :)
Kan inte svara än, väntar på bilderna därifrån..
Men har fått höra bra om dom iaf..
Just nu kan du ju testa 100 bilder för bara portokostnad 29:-- och se vad du själv tycker.
Jag är inte så kinkig om jag ska beställa för att sätta i album utan där har jag varit helt nöjd med bilderna från Fujidirekt i alla fall när man får dem till det priset. Förstoringar brukar jag däremot beställa från www.crimson.se
Oj vad bra. Vad har de för sida? lätt att beställa?
Gå in på
http://www.fotosidan.se/
så finns reklam för 100 bilder för bara portokostnaden på 29:--
Jag tror inte du hittar erbjudandet om du går direkt till
www.fujidirekt.se
Vågar man sig på förstoringar från Fujifilm också..?
Jag har beställt från många ställen och måste ju säga att fujidirekt.se är dom bästa som jag beställt ifrån hittills! bra kvalité på fotopapper och foton! har även framkallat förstoringar 20x30 cm och dom blir jättebra åxå!! du ser ju där när du framkallar att hur bildkvalitén blir i dessa storlekar.. beror ju på hur många pixlar du tagit bilden me..
fast elgiganten har ju 0,19 öre per bild just nu.. fast där har jag ingen aning om hur fotokvaliten är.. men kan nog tänka mig att fujidirekt är lite bättre... och ingen frakt tillkommer på elgiganten heller om man hämtar ut bilderna i butik!! billigt e de iallfall..
menade såklart att jag fick bilderna i fredags, inte igår som jag skrev tidigare.
Har även beställt förstoringar tidigare i 20x30, ruskigt nöjd med dessa.