Någon som varit på seans med Terry Evans från "det okända"?
Som rubriken lyder.Ska på storseans med honom i vår och jag vill veta vad som händer på en seans med honom.
Som rubriken lyder.Ska på storseans med honom i vår och jag vill veta vad som händer på en seans med honom.
ÅÅHHH, det har varit fullt jämt då jag tänkt på det... däremot har jag varit på storseans med Iris Hall, och en privat sittning med Jörgen gustavsson.. det var bra
Jag har varit på seans med Terry Evans... Det är lite svårt att berätta vad jag egentligen tyckte men jag vill rekommendera dig att komma till lokalen i tid så du får sitta långt fram och nära!
Vi satt så långt bort från mannen som det gick att komma så behållningen var väl egentligen minimal...
Seansen går ut på att Terry öppnar sig till andevärld och tar sedan emot meddelanden fråna avlidna släktingar/vänner som han sedan delger publiken. Tror inte det spelar så stor roll vart man sitter i publiken. När vi var där med kursen för att se hur han jobbar så satt jag längst bak och han delgav meddelanden över hela lokalen.
Förstår att folk blir besvikna om de inte får meddelanden men det skulle säkert ta en vecka att delge ifall alla skulle få ett meddelande för de brukar vara uppåt en hundra personer eller så på varje seans som jag förstår. Men, erfarenheten är spännande oavsett om man får ett meddelande eller inte så ha så kul!
jag har ju inte heller varit med terry evans men på annan storseans, vi satt allra längst bak och fick meddelande
Det här blogginlägget:
trullsans.blogg.se/280207224022_terry_evans_en_bluff.html
... skrev av en person som innan seansen läst den här (långa) tråden:
www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668-1.html
Ska på storseans med Terry Evans i maj så jag kikade nyfiket in i tråden.
Jag har varit på flera seanser med terry, och det spelar ingen roll vart man sitter i lokalen. Är det meningen att man ska få ett budskap så får man det.
Vart gör han dessa seanser?
Nej, men jag har serverat honom när jag jobbade som servitris. Dricksade helt OK.