• elektra1

snygga färgade linser??? tips.

'
    Hej.

Är det någon som vet var man kan köpa snygga färgade linser?
    Har skickat efter några gånger, och då har de sett så overkliga ut när
    man satt i dem.  1 par var melerade, blå med bruna fläckar i.
    såg konstigt ut. 1 par var gröna, med mörkare ränder, såg ockå mysko ut.

Jag vill nu ha ett par bruna. i en varm fin färg. lite gyllene.

någon som vet var det finns?
    mvh camilla

• Svar på tråden snygga färgade linser??? tips.
  • smulan 75

Har själv knallblå ögon och testade ljusbruna i färgen honung(tror jag den hette) men min blåa färg lös igenom så ögonen blev Gröna ist på ngt konstigt overkligt sett Provade mörkt bruna och detta döljde min blåa färg iaf och såg naturligt ut minns ej namnet då den bruna färgen,men köpte dem på Lensway iaf.(inte melerade) Vilken är din ögonfärg?

• elektra1
    smulan 75 skrev 2008-01-29 08:40:15 följande:
    Har själv knallblå ögon och testade ljusbruna i färgen honung(tror jag den hette) men min blåa färg lös igenom så ögonen blev Gröna ist på ngt konstigt overkligt sett Provade mörkt bruna och detta döljde min blåa färg iaf och såg naturligt ut minns ej namnet då den bruna färgen,men köpte dem på Lensway iaf.(inte melerade) Vilken är din ögonfärg?
    jag har blå ögon. inte så mörka, med lite grönt i mitten.
  • Earth Angel

Jag har alltid beställt färgade linser från www.fargadelinser.com. Då står också beskrivning vid varje produkt vilken lins som lämpar sig bäst för vilken typ av ögonfärg.

• Femme fatale

Jag använder mörkbruna linser, men de köper jag från optikern.

Dom är skitfina, man får riktiga Bambi-ögon av dom. Får många komplimanger för mina ögon.

Så testa riktigt mörkt bruna!

Har provat "honung" och blå, men det var inte snyggt, det blev bara dassigt.

Svar på tråden snygga färgade linser??? tips.