• freazy

hårig mage!!

är de bara jag som råkat ut för hårig mage??
    har fått lite mer hår på kroppen över lag.
    men de syns markant mer på magen. som tur är, är jag ljus så jag har inte svart päls på magen. :P

någon som vet nått om de här?
    och isof försvinner de efter förlossningen eller måste man börja vaxa nu eller? *hjälp*

• Svar på tråden hårig mage!!
  • Ceropegia021

man kan få hår påmagen som försvinner efter förlossningen.

Jag har med hårig mage.. fjun över allt och raggarstäng! Och jag är inte gravid jag hade så redan innan jag blev det med. Inte så tjusigt kanske, men jag plocker de mörkaste med pincett med jämna mellanrum

• freazy

alla har väl hår mer eller mindre. men jag tycker de där normala fjunen blivit mer till hår. :P
    men då får jag hoppas att de försvinner då.
    hade inte så här förra graviditeten. så de var därför jag börade fundera.
    :)

• Sweetangel85

jag har fått precis likadant.. har lixom haft lite fjun innan, men prreis som du säger, så har fjunen blivit mer hår, o liite mörkare. usch

♥ BF 9 Maj ♥ -6:e Månaden!
  • HemmaHosSofi

Här körs det med raggarsträng.. Innan magen blev såhär mega stor gick det att noppra bort, men nu är det ju bara att glömma. Ser det inte längre, så jag stör mig inte på det heller Skrattande

i v36
  • freazy
    HemmaHosSofi skrev 2008-01-29 01:23:10 följande:
    Här körs det med raggarsträng.. Innan magen blev såhär mega stor gick det att noppra bort, men nu är det ju bara att glömma. Ser det inte längre, så jag stör mig inte på det heller
    haha samma här.
    ser jag dem inte finns dem inte heller haha!
  • solen82

Hade mycket hår på magen och faktiskt fjun som pollisonger i ansiktet när jag väntade sonen! Denna gången är det inte alls lika mycket.

• Summerlove

Lite skrock.. =) men jag har hört om man blir hårigare så blir det ofta en pojke! Men som sagt det är ju vad som sägs det..

• Bobbenn

Det är hormoner Min arbets kompis såg ut som en kille på magen Jag har ljusa hår Det försvinner sen

Ett hem utan en katt är bara ett hus
  • Jellan

Magen är som en luden persika här - fast med svart päls. Jag är inte ens spec. mörkhårig, så det måste vara hormonellt. Men det absolut värsta tycker jag är den obefintliga bikinilinjen! Är hårig ända ner på låren, plus att jag har fått väldigt utstående blodkärl i ljumskarna, så jag vet inte hur jag ska få bort håret utan att skära sönder mig varje gång.
    Hade så här när jag väntade min son för sex år sedan och det mesta av allt lurv ramlade bort....men inte allt. =/

• Alleria

jag har också blivit hårigare. Främst på magen, men även mer fjun i ansiktet. Ser hemskt ut. Tur att det är ljust iallafall.

Svar på tråden hårig mage!!