• Majras

När började din bebis sova hela natten?

Fram tills Maja var 7 veckor hade hon kolik, sen sov hon hela nätter fram tills ca 4 månader, men sedan dess vaknar hon 1-3 gånger varje natt. När började era små sova hela natten?

• Svar på tråden När började din bebis sova hela natten?
  • MaRo

Exakt natten till 2 månaders dagen sov vår son hela natten 12-14 timmar varje natt, han är 8 månader nu och det är detsamma.

• Ögonljus

ha ha. det har bara hänt en gång sedan han föddes och det var fören vecka sedan. snart 7 månader nu

• FruSascha

En gång i förrgår. Han är 6 månader.

• cicci85

Vid 4 måander har de ju en tillväxtperiod så då kan de vakna ofta och vilja äta...

Min började sova hela nätterna när han va runt 10-11 månader. Iaf utan att äta, han vaknar fortfarande till ibland men somnar om direkt.

• Kornblume

MaRo: och jag trodde att jag hade tur! Jaja man ska aldrig ga in o kolla här pa FL man blir bara avis!

Min förstfödde sov hela natten först vid sex - sju manader när jag slutade att nattamma honom. Inte frivilligt fran hans sida alltsa.
    Min andre nu sov "hela natten" alltsa 6-8 timmar pa raken helt plötsligt nästan direkt efter tva tre veckor tror jag det var. Nu när han är fyra manader beror det lite pa dagsformen men tex inatt vaknade han inte förräns halvfem och ville fylla pa innan han kunde sova vidare.

• Mamma till Rasmus och Amanda

Först mellan han var 3-4 månader, sen gjorde han ett uppehåll på flera månader och det var först vid 11 månader som han började sova hela nätter igen och har fortsatt så. Han är 1 år nu!

Rasmus - det bästa som har hänt mig!!
  • M R

Väntar fortfarande, tjejerna är 3,5 år respektive 2x10 månader

• Puma81

Min pojke har fortfarande inte sovit hela natten - är 9 månader!

Skönt att höra att man inte är ensam i alla fall !

• Lua72

Från 4 månader. Vi "vagnade" bort nattmålet då och sedan dess sover de 12 timmarsnätter. De springer till sina sängar på kvällarna och tycker verkligen att det är skönt att sova. Vi har inspirerats av Anna Wahlgrens Barnaboken och är mycket nöjda med bejbislivet - och det är våra barn också!

Kram Lua.

Svar på tråden När började din bebis sova hela natten?