• Nilam84

märker man om man blir fotad av fartkamera när det är mörkt??

gör man det?

• Svar på tråden märker man om man blir fotad av fartkamera när det är mörkt??
  • Tinagumman

ja det gör man, det blixtrar ganska ordentligt..

• carola1977

Skulle tro det. Har inte blivit det själv men har läst att det blixtrar rätt bra så att det syns även om det är ljust så det borde ju märkas om det är mörkt.

• LeWi

Såg du ingen blixt blev du inte fotad

I reject you reality and substitute my own.
  • Nilam84

såg ingen blixt o det var beck mörkt ute..

• Tinagumman

då är det lugnt det var kanske ingen kamer i stolpen..

• Nilam84

körde visserligen med helljuset på men det spelar kanske ingen roll.. man borde väl se om det blixtrar till ändå??

• Tinagumman

man SER om det blixtrar, mötte en bil på e4an som körde för fort och förbi flera kameror, man såg när han kom eftersom det blev som ljuspelare upp mot himlen..

har du kört för fort och blivit fotad så märker du det, om inte annat när böterna kommer i brevlådan

• Master J

alla fartkamror använder ALLTID blixtljus när de fotar dig oavsett detta sker dagtid eller på natten.

• Anna Collovin

Det behöver ju inte automatiskt betyda att man åker dit bara för att man blir fotad . Nästan hälften av bilderna slängs efter som dem är dåliga och man inte kan fastställa vem som körde bilen. Själv har jag en nerfällbar nummerplåts hållare skaffa en sådan så är det bara till att köra sen

• jerseyko

Min sambo höll på att köra av vägen när det blixtrade till, ingen tvekan att han blev fotad!

Tog och fotograferade bötern med min kamera för att visa hur bra bilden faktiskt blev. Den är tagen i mitten av december strax efter kl 16.00

Är fotad med blixt därför blev det en massa vita prickar. Jag trodde aldrig det skulle bli bra bild.

Svar på tråden märker man om man blir fotad av fartkamera när det är mörkt??